Toon posts:

Probleem afspelen DVD+RW op DVD speler.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de laatste tijd nogal een vaag probleem.
Ik heb een DVD+RW gebrand maar op mijn DVD speler (Philips 5500S) krijg ik geen beeld meer. Hij blijft op "Load" staan.

Ik gebruik Memorex 4x DVD+RW. DVD brander is een NEC-2500A.

Ik heb alles al geprobeerd, ipv 4x (werkte altijd goed) naar 2,4x. DVD's geformatteerd, nieuwe dvd+rw gebruikt.

Ik kom er net achter dat de films, het WEL op mijn andere dvd speler doen (Philips 630). Ik heb de dvd speler ook al regio vrij gemaakt.

Het is zo raar omdat ik wel andere (oudere) dvd's kan afspelen. Zal het aan mijn dvd speler liggen of aan mijn dvd's? Is mijn DVD speler defect?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen dit probleem op te lossen. Als ik wat vergeten ben wat belangrijk is, zeg het me a.u.b.

Alvast bedankt,
Appeltje090

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:59
Misschien heb je toen bitsetting/booktypesetting gebruikt? Bij DVD+ kun je namelijk het booktype veranderen, kan in je brandprogramma. Moet je op DVD-ROM zetten en het werkt geheid. Hoe dat moet, hangt van je brander af. Voor NEC's zijn daar zelfs speciale gemodificeerde firmwares voor. Google is verder je vriend :).

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het altijd gedaan, alleen de laatste paar dagen is het pas begonnen. Ik ben welliswaar van versie veranderd met brandprogramma's namelijk: IMG Burn (Laatste versie) en IMG Tool (Laatste versie). Ik dacht dat het daaraan kon liggen maar, als hij het op de andere dvd speler (630)het wel doet, maar op mijn dvd speler (5500) het niet doet.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand kan mij helpen hiermee? :'(