Ik ken ze niet iig, en ik gok ook dat ze niet bestaan. Omdat het vooraal een compleet andere architectuur en stroomhuishouding heeft
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Voor zover ik weet niet. Als het al bestaat zou het naar mijn idee alleen net andersom kunnen. Dus van 775 naar 478. Mijn theorie hierachter ligt bij het feit dat de 775 sneller is en als je dan een Mobo hebt met 478 zou het moederbord het dus niet bij kunnen houden. Daarbij lijkt met het me ook nogal loos. Waarom koop je niet gewoon een simpel 775 moederbord want dit is naar mijn idee veel goedkoper mocht er wel een converter bestaan.mvz schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:57:
weet iemand ook of er socket 478 naar 775 converters/adapters bestaan? om nog meer leven te halen ui t oude s478 systemen? kon er niks over vinden in search of google.
[LTS][MTS][HTS]
Waarschijnlijk is het net zo'n goed idee om een cheap ass s478 mobotje aan te schaffen (pricewatch vanaf € 29,-) ipv rommelen met een verloopje dat wellicht net zo duur is (en niet eens bestaat). En ja er zijn ook s478 mobo's met PCIe aansluitingen (o.a. van Asus e.d.)
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Voor zover ik weet zijn er geen converters. Er zijn wel moederborden met zowel S478 als LGA775 (Kijk eens bij ASRock). Ook zijn er moederborden met de nieuwe tecehnieken zoals PCIe en een oude S478 socket.
Op zich keus genoeg, alleen geen converter
Op zich keus genoeg, alleen geen converter
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
mwa reden dat ik het vraag is om dat mijn systeem, zie specs, een barebone is met socket 478.. maar voor de rest issie prima snel ;p
kan alleen niet meegenieten van het dualcore feestje bij intel ;p
Dan is het nog maar de vraag of de dualcore processor gaat werken. ASRock kan het voorelkaar krijgen met een oude i865PE chipset. Dat wil niet zeggen dat jouw moederbord ook dualcore processoren ondersteunt. Nog maar te zwijgen om een geschikt BIOS en voltage regulatoren die ook compatible moeten zijn.mvz schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:41:
mwa reden dat ik het vraag is om dat mijn systeem, zie specs, een barebone is met socket 478.. maar voor de rest issie prima snel ;p
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1