Ik ben van plan om de Thermaltake Blue Orb II te kopen. Maar ik heb even een vraagje. Ik ga verder nog OCZ Gold VX geheugen erbij willen kopen, maar omdat ik wil gaan overclocken wil ik dat goed koelen (voltages verhogen, dus hogere temperaturen). Mijn mobo wordt een DFI nF4 Ultra-D. Ik heb al gezien in een review dat de Blue Orb II op een DFI nF4 Ultra-D het geheugen overhangt, maar ik wil weten wat voor effect het heeft op de temps van het geheugen. Kijk hier maar. Iemand ervaring hiermee?
Bij een te klein effect wil ik wel ervoor zorgen dat ze koel blijven. Heeft iemand dan nog daarvoor een andere suggestie? De normale heatspreaders zullen waarschijnlijk niet genoeg zijn.
Zelf dacht ik aan een Active Memory Cooling, omdat dat wel zo handig is bij die hoge voltages.Zoals deze.. Maar deze past natuurlijk niet met de Blue Orb II...
Btw, ik ben geen Thermaltake fanboy.
Alvast bedankt!
L1M1T
Bij een te klein effect wil ik wel ervoor zorgen dat ze koel blijven. Heeft iemand dan nog daarvoor een andere suggestie? De normale heatspreaders zullen waarschijnlijk niet genoeg zijn.
Zelf dacht ik aan een Active Memory Cooling, omdat dat wel zo handig is bij die hoge voltages.Zoals deze.. Maar deze past natuurlijk niet met de Blue Orb II...
Btw, ik ben geen Thermaltake fanboy.
Alvast bedankt!
L1M1T
[ Voor 4% gewijzigd door Limit-NL op 09-04-2006 13:38 ]