Asus of Club3D

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:45
Hallo,

Ik zit met een vraag en ik hoop dat jullie er een antwoord op hebben.
Ik heb momenteel de keuze, wachten op een Asus EN7900GT 256MB, of een Club3D 7900GT kopen. De Club3D is 8 euro duurder, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vroeg mij echter af hoe het zit met support, bijgeleverde software, etc.

Het gaat me hier echter vooral om support, dus deel je ervaringen (positief en negatief) als je dat wil :D

PS: Ik heb ook zitten kijken naar een X1800XT 256MB, maar ik kan er geen 1 vinden van rond de 300... Als iemand nog een winkeltje weet die hem voor maximaal 310E heeft, gaarne melden :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Zoeken Kan nooit kwaad.
Je kan ook gewoon op de sites kijken van Asus en Club3D voor de bijgeleverde dingen...

• Arjan90
Ik heb wel degelijk gekeken in de Pricewatch. Als je op de site kijkt, staat er echter géén enkele grafische kaart van Club3D die de naam X1800XT draagt. Overigens staat er wel een Connect3D X1800XT voor 308.00E, heeft iemand hier ervaring mee?

Overigens gaat het mij niet enkel om de bijgeleverde software maar ook om de support. Ik heb hier zelf namelijk geen ervaring mee bij geen van de bedrijven.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
Support krijg je niet van Asus of Club3D, maar van de winkel waar je de koop mee aangaat. Als je 7900GT kapot gaat dan moet je bij je winkel (bijvoorbeeld Sallandautomatisering of Mycom of whatever) aankloppen. Als je auto kapot is, ga je toch ook naar de dealer en niet rechtstreeks naar Volvo ofzo.

• Arjan90
Eens, maar als de winkel moeilijk doet (jammer genoeg heb ik hier ervaring mee), dan moet je toch naar het bedrijf waarvan het desbetreffende product is.

Momenteel heb ik eigenlijk meer interesse in de X1800XT, omdat ik op meerdere plekken lees dat deze meer future-proof is dan de 7900GT. En ik doe er het liefst zo lang mogelijk mee. Weet iemand iets over dit bedrijf, Connect3D?

Ik heb genoeg informatie over de 7900GT en X1800XT, en heb mijn zinnen dan toch op de X1800XT gezet (en dan in dit geval de Connect3D in verband met de prijs).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

^^^

Staat er niet voor niets :o

Verder is het 'vissen' naar ervaringen nooit de bedoeling, gebruik gewoon de search, vind je niets, trek dan je conclusies...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.