Toon posts:

vuurwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren opgelet!!
Vuurwerk heeft geeft weer eens reden tot klagen en wellicht kunnen ze eens een keer aangepakt worden.

Sinds 2 jaar heb ik een totaalpakket bij vuurwerk (F.1500,00 per jaar). Vele malen was hun server en SQL-server langere tijd down, maar dat valt in het niets met wat ze nu hebben geflikt.

Honderden geinteresseerden hebben mijn banners en links in hun websites opgenomen onder mijn rechtstreekse IP-adres.

Nu komt vuurwerk met een vaag verhaal dat er een zooi IP-adressen bij hun zijn terug getrokken en hebben mijn IP-adres gewijzigd.

KORT GEZEGD!! ZWAAI MAAR DAG MET JE HANDJE NAAR 1000ENDEN GULDENS OMZET PER MAAND.

Mogen ze dit zomaar doen??
Graag advies, voordat ik ze ga aanklagen.

Alvast bedankt
Maurice

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Yup, staat allemaal in de Algemene voorwaarden .... :(

IP's worde n uitgedeeld en weer terug genomen door de RIPE (of door UUnet als ze die nog gebruikten).

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
maw dns rulez.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Ik zou dan toch eerst maar eens gaan navragen of dat verhaal waar is, want IP reeksen worden in principe niet teruggenomen tenzij er echt geen gebruik van wordt gemaakt. Voor zover ik weet gebeurd teruggave ook alleen vrijwillig. Dan is Vuurwerk wel fout als het zo is.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 12:54

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Vuurwerk heeft begin december al aangekondigd dat ze hun IP adressen gaan omzetten (Vuurwerk maakte gebruik van een IP range van UUNet, nu hebben ze hun eigen range).

Dit is één van de redenen waarom men DNS heeft bedacht :).

Verwijderd

Tja dan zijn ze helemaal in hun recht ja. En inderdaad, ik begrijp niet waarom je eigenlijk een IP op hebt gegeven? Als je gewoon een URL had gegevens had je het probleem verder niet gehad.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Je hebt geen recht op IP(s), je krijgt ze in bruikleen. Zie Algemene voorwaarden bijv.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Pagina: 1