Games zoals Age of Empires 3, Battle for Middle-Earth II & Oblivion zijn games die bij mij niet goed lopen terwijl First person shooters en Race games gewoon goed lopen. Ik dacht steeds aan een ander onderdeel van de pc, en ben toch uiteindelijk bij het geheugen uitgekomen. En toch heb ik mem86 een hele nacht laten draaien met als resultaat 0,0 errors. Kan het zijn dat mem86 geen fouten aangeeft, maar doordat het bv 4 modules pc3200 geheugen zijn op een nforce4 bord in dual channel toch problemen kan geven. (het zijn overigens zeker 4 identieke modules).
Het probleem in deze 2 eerst genoemde rts games is dat als ik gebouwtjes wil plaatsen (en deze aanklik) de game een fractie van een seconde blijft hangen. In Battle for Middle-Earth II blijft het geheel even hangen als ik gebouwen verniel.
Games die goed lopen:
Het probleem in deze 2 eerst genoemde rts games is dat als ik gebouwtjes wil plaatsen (en deze aanklik) de game een fractie van een seconde blijft hangen. In Battle for Middle-Earth II blijft het geheel even hangen als ik gebouwen verniel.
Games die goed lopen:
- TomBraider Legends Demo
- Toca 3
- The Godfather
- Call of Duty II
- Quake IV