Toon posts:

Call of duty 2 op LAN

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een server voor Call of Duty 2 op mijn LAN-verbinding. Ik klik bij de COD2 MP op start new server, geef ik de juiste instellingen aan en dedicated: LAN. Ik klik dan op start en krijg ik de COD2 Console. Ik weet al hoe ik alle instellingen kan veranderen, maar ik kan mijn server niet terugvinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:59:
Hallo,

Ik wil graag een server voor Call of Duty 2 op mijn LAN-verbinding. Ik klik bij de COD2 MP op start new server, geef ik de juiste instellingen aan en dedicated: LAN. Ik klik dan op start en krijg ik de COD2 Console. Ik weet al hoe ik alle instellingen kan veranderen, maar ik kan mijn server niet terugvinden.
Als je hem op dedicated insteld dan krijg je de console.. maar doe je dat niet kun je gewoon gamen. Of begrijp ik het nu verkeerd? kun je op een ANDERE pc de server niet vinden?

En hoe zit het netwerk in elkaar? zijn alle ip's in de zelfde serie?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:03:
[...]

Als je hem op dedicated insteld dan krijg je de console.. maar doe je dat niet kun je gewoon gamen. Of begrijp ik het nu verkeerd? kun je op een ANDERE pc de server niet vinden?

En hoe zit het netwerk in elkaar? zijn alle ip's in de zelfde serie?
Als ik gewoon dedicated:off in stel, kan ik wel een server opstarten, maar kunnen anderen mijn mods niet downloaden. Ik wil graag de host ervan zijn om de mods te beheersen. Op een andere pc kan ik inderdaad ook niet de server vinden. Wij werken via een router en als je de dedicated:off instelt ga je gwoon via de router spelen en dat wil wel, maar wil ik nie :P .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 11:55 ]

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het lijkt me toch dat wanneer je een server wil opstarten er ook een knop met Options zit. Klik daar eens op en zoek dan naar de mogelijkheid om clients te laten downloaden. Op een dedicated server kun je het instellen dus daar probably ook :)

Verwijderd

Topicstarter
MarkOV schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:17:
Het lijkt me toch dat wanneer je een server wil opstarten er ook een knop met Options zit. Klik daar eens op en zoek dan naar de mogelijkheid om clients te laten downloaden. Op een dedicated server kun je het instellen dus daar probably ook :)
Bij het opstarten van een dedicated server krijg ik een COD2-console waar ik het op in kan stellen, maar bij een non-dedicated server is dat niet het geval. Ik heb mijn server teruggevonden, want ik wist niet dat ik mijn computer dan niet meer kon gebruiken. Ik heb toen via een andere pc gekeken en daar was mijn server al. Alleen ik zit nog wel met een probleem: Ik probeer allerlei server commands om anderen mijn mods te laten downloaden en ik wil van alles instellen maar niks daarvan komt over op mijn server. Ik heb al wel wat forums bezocht met van instellingen, maar kan nix vinden. En waarschijnlijk gaat dat ook over een Internet-server en die hoef ik niet. Misschien dat het downloaden via LAN wel niet kan. Ik kan mis zitten. Ik zit nu op een punt dat ik nog steeds net zo goed een non-dedicated server kan gebruiken dusz

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 15:26 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
rindert48: nogmaals, verdiep je in de materie. Dit soort zaken zijn best zelf uit te zoeken, en met zo'n ontzettend onduidelijke topicstart kom je hier niet ver. Ga dus eerst eens een tijdje zelf aan de gang, er zijn zelfs kant en klare server scripts te downloaden. Deze kan je ook gebruiken als voorbeeld (dus niet klakkeloos overnemen!).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.