Probleem is als volgt,
Afgelopen dinsdag de modem ontvangen van KPN, ik was nog niet bekend met KPN dus hebben ze mij telefonisch geholpen met het instaleren van het draadloos netwerk op de laptop.
Deze verbinding werkt helemaal primá.
Nu heb ik me desktop weer aangesloten en ging ik daar ook aan de gang met het draadloos netwerk/internet.
Als ik eenmaal verbinding op de desktop heb en ga bezig valt het weer weg, als ik dan herstellen doe dan is het internet er weer voor eventjes.... en dan kan ik weer herstellen.
Pc Specs :
Amd Athlon XP 3000+
A7V880
1024mb Geheugen
WLAN : Speedtouch usb adaptor die met KPN is meegeleverd.
Laptop : Dell Inspiron 8600.
Modem :
Meegeleverde Speedtouch 716
Ik hoop dat iemand de oplossing voor mij heeft want ik vindt het erg irritant.
B.v.d.
Edit : Hij geeft bij de status van draadloze netwerkverbinding wel constant aan dat hij verbonden is.
Edit 2 : Als je dan nog even wacht geeft hij aan dat ik maar beperkte rechten heb?
Afgelopen dinsdag de modem ontvangen van KPN, ik was nog niet bekend met KPN dus hebben ze mij telefonisch geholpen met het instaleren van het draadloos netwerk op de laptop.
Deze verbinding werkt helemaal primá.
Nu heb ik me desktop weer aangesloten en ging ik daar ook aan de gang met het draadloos netwerk/internet.
Als ik eenmaal verbinding op de desktop heb en ga bezig valt het weer weg, als ik dan herstellen doe dan is het internet er weer voor eventjes.... en dan kan ik weer herstellen.
Pc Specs :
Amd Athlon XP 3000+
A7V880
1024mb Geheugen
WLAN : Speedtouch usb adaptor die met KPN is meegeleverd.
Laptop : Dell Inspiron 8600.
Modem :
Meegeleverde Speedtouch 716
Ik hoop dat iemand de oplossing voor mij heeft want ik vindt het erg irritant.
B.v.d.
Edit : Hij geeft bij de status van draadloze netwerkverbinding wel constant aan dat hij verbonden is.
Edit 2 : Als je dan nog even wacht geeft hij aan dat ik maar beperkte rechten heb?
[ Voor 13% gewijzigd door -Thunder- op 09-04-2006 09:59 ]
Blij Met Wilco