Gecondoleerd iedereen...
..... respect.
sigloos
Ik wil hierbij de nabestaanden sterkte wensen in dit grote verdriet. Echt triest dat zo'n jong iemand op zo'n manier moet sterven
Gecondoleerd allen.
Met Irrelevant verliezen we een van de meest prominente leden van T.Net/GoT.
respect & medeleven aan familie, vrienden, kennissen.....
Met Irrelevant verliezen we een van de meest prominente leden van T.Net/GoT.
respect & medeleven aan familie, vrienden, kennissen.....
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Anoniem: 11550
Matched: irrelevant
Mijn oprechte deelneming aan iedereen die Irrelevant heeft gekend. Het is vreselijk mooi om te zien hoe een persoonlijkheid nog blijft doorleven op dit forum.
Veel sterkte gewenst voor iedereen die zich de komende dagen waarschijnlijk wel tien keer omdraait in zijn of haar bed voordat de gedachte van slapen ook maar eventjes opkomt.
Hopelijk komt de warmte van al deze reacties aan op de plek waar het het hardste nodig is:
dat grote koude gat in de harten van familie & vrienden & iedereen die Eelco persoonlijk gekend heeft...
*sterretje*
*bloemetje*
*hartje*
(en deze keer géén smiley)
Hopelijk komt de warmte van al deze reacties aan op de plek waar het het hardste nodig is:
dat grote koude gat in de harten van familie & vrienden & iedereen die Eelco persoonlijk gekend heeft...
*sterretje*
*bloemetje*
*hartje*
(en deze keer géén smiley)
"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.
Anoniem: 17705
Geen matches
Gecondoleerd iedereen 
Dit is voor mij al de 2e in 2 weken: vorige week is men geschiedenis leeraar overleden:
25 jaar jong, in september getrouwd :'(:'(
Had kanker... begon net op te knappen is ie overleden aan de chemoterapie
:'(:'(:'(
Dit is voor mij al de 2e in 2 weken: vorige week is men geschiedenis leeraar overleden:
25 jaar jong, in september getrouwd :'(:'(
Had kanker... begon net op te knappen is ie overleden aan de chemoterapie
:'(:'(:'(
Triest...:'(
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Anoniem: 15997
Gecondoleerd en heel veel sterkte aan iedereen die Irrelevant persoonlijk gekend heeft.
Loop je hier pas een paar dagen rond.
Krijg je dit te verwerken......
Familie, Vrienden, en iedereen die ik vergeet.
Veel sterkte voor de komende periode.
Ik leef met jullie mee.
Krijg je dit te verwerken......
Familie, Vrienden, en iedereen die ik vergeet.
Veel sterkte voor de komende periode.
Ik leef met jullie mee.
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Anoniem: 13293
Geen matches
ik dacht eerst: waarom heeft iedereen dezelfde icon... toen vroeg ik het aan iemand wat er was en toen hoorde ik het ernstige verhaal 
het heeft me stil gemaakt en ik sta helemaal te shaken....
Sterkte IEDEREEEN!
het heeft me stil gemaakt en ik sta helemaal te shaken....
Sterkte IEDEREEEN!
*stilte*
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
neeeeeeee, hier kan ik niet tegen, ik ken hem ook alleen hiervan, maar wel zo dat ik weet dat ie happy was. Men dit is echt fuck!!!! Waarom??? zenuwachtig voor zn ski-vakantie, en dan dit, nee kan nie, kut kut kut
Gecondoleerd.....
Aan familie, vrienden en kennissen: heel veel sterkte.
Aan familie, vrienden en kennissen: heel veel sterkte.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Familie, vrienden en bekenden gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
;'( Vrienden, familie, kennissen (al dan niet virtueel) allemaal veel sterkte de komende tijd. Het voelt klote, het zal ook een tijd klote voelen, maar moge het feit dat zo veel tweakers intens meeleven in elk geval een steuntje in de rug zijn! Hou jullie taai en praat erover, niet makkelijk, maar heeft mezelf door wat nare tijden heen geholpen.
ik kende irrelevant nauwelijks maar ik vind het echt stijl zoals iedereen reageert.
ben er ook ff stil van
ben er ook ff stil van
This too shall pass
* PieterJ vindt het mooi, dat bijna iedereen op GoT dit icoon heeft.
Anoniem: 1977
Geen matches
Ik las het daarstraks op de frontpage, en kreeg een brok in m'n keel... ...ik heb dit nog nooit gehad bij iemand die ik niet persoonlijk gekend heb. 
Sterkte iedereen, en vooral zijn famillie... hoewel t.net ook een beetje zijn famillie was.
Sterkte iedereen, en vooral zijn famillie... hoewel t.net ook een beetje zijn famillie was.
Anoniem: 20499
Ik ken Irrelevant niet helaas.
Maar elk verloren leven is er 1 te veel.
Ik kom hier alleen om te lezen maar post niet zo veel. Ik zit iets te veel op Fok!.
Toch kan ik dit topic niet zonder reactie voorbij laten gaan.
Aan alle familieleden van Irrelevant:
- De zware weg die jullie doorgaan kunnen wij weinig of niets verlichten. Onze gedachten zijn bij jullie. Vaak realiseer je niet wat je hebt totdat het weg is. In dit geval een broer, zoon, kleinzoon, neef etc.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en ook mijn gedachten zijn bij jullie.
Aan de Tweakers:
- Sommige van jullie zijn tijdens de sluiting van het onzin forum van Tweakers naar Fok! gekomen. Redelijke felle reacties tussen de Fok!kers en de Tweakers. Iets waar ik ook vrolijk aan mee heb gedaan. Dat laat ik even achter me. Op dit moment ben ik een Tweaker en ook jullie veel sterkte met het verlies van Irrelevant. Zeker de mensen hier die hem persoonlijk gekend hebben.
Succes en Sterkte aan allen.
Havoc
Fok! Moderator
Maar elk verloren leven is er 1 te veel.
Ik kom hier alleen om te lezen maar post niet zo veel. Ik zit iets te veel op Fok!.
Toch kan ik dit topic niet zonder reactie voorbij laten gaan.
Aan alle familieleden van Irrelevant:
- De zware weg die jullie doorgaan kunnen wij weinig of niets verlichten. Onze gedachten zijn bij jullie. Vaak realiseer je niet wat je hebt totdat het weg is. In dit geval een broer, zoon, kleinzoon, neef etc.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en ook mijn gedachten zijn bij jullie.
Aan de Tweakers:
- Sommige van jullie zijn tijdens de sluiting van het onzin forum van Tweakers naar Fok! gekomen. Redelijke felle reacties tussen de Fok!kers en de Tweakers. Iets waar ik ook vrolijk aan mee heb gedaan. Dat laat ik even achter me. Op dit moment ben ik een Tweaker en ook jullie veel sterkte met het verlies van Irrelevant. Zeker de mensen hier die hem persoonlijk gekend hebben.
Succes en Sterkte aan allen.
Havoc
Fok! Moderator
Anoniem: 19210
Hoewel ik irrelevant nooit gekend heb zou ik toch mijn medeleven willen tonen op deze manier.
Ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe.
Ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe.
Als het je niet Interesseert. Post dan niet
sorry, maar ik heb de betreffende reply van deze niet bepaald nadenkende persoon gedelete, en pas nu dus ook even de verwijzingen aan. Dat soort figuren moet je direct het zwijgen opleggen
AcidBurn
Anoniem: 2458
Geen matches
Kom net thuis na een lange dag en zet voor het slapen gaan nog even m'n PC aan en dan lees ik dit allemaal.
Ik heb het niet eens allemaal kunnen lezen zoveel warme reacties van de hele GoT-community dat het teveel is
Ook namens mij alle sterkte toegewenst aan de vrienden en familie van Eelco.
YAZZz
Ik heb het niet eens allemaal kunnen lezen zoveel warme reacties van de hele GoT-community dat het teveel is
Ook namens mij alle sterkte toegewenst aan de vrienden en familie van Eelco.
YAZZz
Anoniem: 20773
Hallo ik ben een poster op t forum wat uit GOT ontstaan is en daar moderator, ik kan me dus levendig indenken wat een klap dit voor dit forum moet zijn... Ik heb me tijdens het doorlezen van dit topic zitten realiseren dat Irrelevant net zo goed elke user die elke dag op Fok! komt had kunnen zijn... Dus zonder tot vandaag ook maar een letter van Irrelevant gelezen te hebben doet me dit wel wat...
Tja dat moest ik even kwijt... Heel veel sterkte aan iedereen die het nu goed kan gebruiken...
Tja dat moest ik even kwijt... Heel veel sterkte aan iedereen die het nu goed kan gebruiken...
Anoniem: 7499
Ik was voornamelijk een lezer hier en via FOK! kwam me dit ter ore
Door de vergelijking die wordt gemaakt tussen Irrelevant en mij ben ik dit erg gaan aantrekken (hij was de Tara van Tweakers en ik de Irrelevant van FOK!, als in, altijd aanwezige mod, hart voor GoT/FOK! en doet er echt alles voor, hoog postaantal etc etc)
De reacties over heel GoT en Tweakers hebben me dan ook tranen in m'n ogen doen laten springen
gecondoleerd allemaal, hierbij getuig ik mijn medeleven aan de familie, vrienden en bekenden
Tweakers zal nooit meer hetzelfde zijn
TARAraboemdijee
FOK! Global Moderator
Door de vergelijking die wordt gemaakt tussen Irrelevant en mij ben ik dit erg gaan aantrekken (hij was de Tara van Tweakers en ik de Irrelevant van FOK!, als in, altijd aanwezige mod, hart voor GoT/FOK! en doet er echt alles voor, hoog postaantal etc etc)
De reacties over heel GoT en Tweakers hebben me dan ook tranen in m'n ogen doen laten springen
gecondoleerd allemaal, hierbij getuig ik mijn medeleven aan de familie, vrienden en bekenden
Tweakers zal nooit meer hetzelfde zijn
TARAraboemdijee
FOK! Global Moderator
Anoniem: 12437
Geen matches
Veel sterkte toegewenst aan een ieder die het moeilijk heeft met het verlies.
Anoniem: 13874
Geen matches
Ik zit hier eigenlijk al een hele tijd stil achter de computer met kippenvel op m'n rug.
Ik wil vrienden, familie en andere bekenden vanaf deze plek dan ook mijn oprechte condoleances overbrengen.
Ik wil vrienden, familie en andere bekenden vanaf deze plek dan ook mijn oprechte condoleances overbrengen.
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Geen matches
Ken hem niet.
Maar met droevheid geslagen...
God zij met u...
Maar met droevheid geslagen...
God zij met u...
jaja ik ben och laat maar zitten
- IceStorm
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 21:01
This place is GoT-like!!!
:strip_exif()/u/3319/GoT-Logo%2520-%2520Webicon.gif?f=community)
Ik blijf het niet snappen... Iemand die je niet kent, waar je nauwelijk mee te maken had, die je alleen maar via wat tekst kent en dan toch zo diep geraakt worden...
Ik zit met mijn gedachten gewoon de hele tijd aan andere dingen te denken.
Nogmaals gecondoleerd, Irrelevant... you were NOT irrelevant.... Vaarwel
Ik zit met mijn gedachten gewoon de hele tijd aan andere dingen te denken.
Nogmaals gecondoleerd, Irrelevant... you were NOT irrelevant.... Vaarwel
mijn condoleances voor zijn familie, vrienden en andere die hem kenden.
We zullen je niet vergeten.
Rust zacht mede tweaker
We zullen je niet vergeten.
Rust zacht mede tweaker
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Hier zijn geen woorden voor.;(
Na 10 keer lezen van alle reacties wist ik dat de url hier moest staan, zo rond reactie #80.
Denk dat deze Url opnieuw opgegooid kan worden.
Wat een verpletterend kort bericht is dat. Echt... een heel leven dat in 3 regels tekst wordt afgesloten.
Denk dat deze Url opnieuw opgegooid kan worden.
Wat een verpletterend kort bericht is dat. Echt... een heel leven dat in 3 regels tekst wordt afgesloten.
- The PyroPath
- Registratie: November 2000
- Laatst online: 29-05 02:10
Go Tweak your ass off
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb verwoord voor iemand die hem niet goed kende, laat staan dicht bij hem stond:
Onbekend voor velen
nooit te beroerd om te helpen
of informatie te delen,
weggevallen van onze zij
Een voorstelling niet te maken
verloren voor altijd
niet meer praten zoals velen met je spraken
geen hulp meer van jou, voor altijd
Tijd voor verwerken
niet te lang stil blijven staan
elke tegenslag zal anderen sterken
neemt niet weg dat het vreeslijk is dat jij bent heen gegaan.....
the pyropath
(hierbij passen geen hoofdletters)
27 januari 2001, geschreven in memoriam van Irrelevant, rust zacht
Onbekend voor velen
nooit te beroerd om te helpen
of informatie te delen,
weggevallen van onze zij
Een voorstelling niet te maken
verloren voor altijd
niet meer praten zoals velen met je spraken
geen hulp meer van jou, voor altijd
Tijd voor verwerken
niet te lang stil blijven staan
elke tegenslag zal anderen sterken
neemt niet weg dat het vreeslijk is dat jij bent heen gegaan.....
the pyropath
(hierbij passen geen hoofdletters)
27 januari 2001, geschreven in memoriam van Irrelevant, rust zacht
Breek je nek voorzichtig
Ik kende hem niet, maar toen ik het las zat ik echt te trillen op mijn stoel.
...
...
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Anoniem: 7516
Geen matches
Dit is echt diep tragisch 
'k denk niets vermoedend nog even naar t.net te gaan na een vrolijke vrijdagavond en dan dit..........

Ook al kende ik em niet goed, toch zit ik nu met ietwat betraande ogen hier te typen... Hier wordt ik echt stil van
Sterkte iedereen!
...
'k denk niets vermoedend nog even naar t.net te gaan na een vrolijke vrijdagavond en dan dit..........
Ook al kende ik em niet goed, toch zit ik nu met ietwat betraande ogen hier te typen... Hier wordt ik echt stil van
Sterkte iedereen!
...
Anoniem: 20780
Geen matches
Ik volg dit forum al een tijd om informatie op te doen om mijn computer te tweaken. Ik heb net geregistreerd om mijn reactie kenbaar te maken. Ik ben enorm geraakt door de fantastische betrokkenheid van alle tweakers die reageren. In alle duisternis van dit verschrikkelijke ongeluk en het gemis van een hooggewaardeerde tweaker is het hartverwarmend om te lezen hoe iedereen meeleeft en verdrietig is om wat er gebeurd is. Dit raakt iedereen recht in het hart. Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte en kracht toe. Al ben ik pas 10 minuten geregistreerd, ik ben onder de indruk van de kracht van de mensen op dit forum.
Anoniem: 14032
Geen matches
slik...
sinds een uurtje weet ik dat Eelco er niet meer is....zit maar wat doelloos de berichten te lezen....
slik...
slik...
slik...
mijn diepe deelneming aan alle familieleden / vrienden / kennissen en alle mede-tweakers ... gecondoleerd ...
en sterkte voor de komende dagen/weken/jaren...
Eelco rust zacht, we zullen je nooit vergeten
ik ga maar naar bed............
sinds een uurtje weet ik dat Eelco er niet meer is....zit maar wat doelloos de berichten te lezen....
slik...
slik...
slik...
mijn diepe deelneming aan alle familieleden / vrienden / kennissen en alle mede-tweakers ... gecondoleerd ...
en sterkte voor de komende dagen/weken/jaren...
Eelco rust zacht, we zullen je nooit vergeten
ik ga maar naar bed............
Damn... zoiets verwacht je niet. Heb nog nooit een post van 'em gelezen maar zit toch ge-emotioneerd achter m'n PC. Iedereen die 'em kende gecondoleerd.
Ik heb Irrelevant niet echt gekend, af en toe eens een post van e'm meegemaakt, maar dat was het dan ook.
Nu ik dit tragische nieuws hoor/lees, dan voel ik me toch even iets minder prettig.
Wat ik een toch wel mooi gebaar vind, is alle roosjes ter nagedachtenis en deze topic, die tot nu toe nog een voor onbepaalde tijd geen limiet heeft.
Dit geeft naar mijn idee toch wel wat aan: dat GoT niet zo'n kl*te forum is zoals op veel andere forums wordt beweerd.
Ik vind dit echt mooi gebaar,
een mooie gedachte dat je door zoveel mensen word herdacht. (Dat zou ik in iedergeval een prettige gedachte vinden)
Echt top.;)
;(
Ik wens alle tweakers, mensen, lezers, etc. veel sterkte toe.
Nu ik dit tragische nieuws hoor/lees, dan voel ik me toch even iets minder prettig.
Wat ik een toch wel mooi gebaar vind, is alle roosjes ter nagedachtenis en deze topic, die tot nu toe nog een voor onbepaalde tijd geen limiet heeft.
Dit geeft naar mijn idee toch wel wat aan: dat GoT niet zo'n kl*te forum is zoals op veel andere forums wordt beweerd.
Ik vind dit echt mooi gebaar,
een mooie gedachte dat je door zoveel mensen word herdacht. (Dat zou ik in iedergeval een prettige gedachte vinden)
Echt top.;)
;(
Ik wens alle tweakers, mensen, lezers, etc. veel sterkte toe.
Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht
Nog steeds verbaas ik me over het feit, dat iemand die ik nooit in het echte leven heb ontmoet, zo een diepe indruk op me heeft gemaakt. Deze dag is werkelijk als een zwarte dag voltrokken. Zo blijkt ook dat een hele gemeenschap, GoT/t.net dus, ook zwaar van de kaart is door het ontvallen van irrelevant.
Een gevoel van machteloosheid en tegelijkertijd angst bevat me. Geen woorden zijn voor de emoties, die ik nu voel. Mijn hart gaat uit naar de familie en vrienden, die Eelco achterlaat. Daaronder natuurlijk ook GoT en T.net.
Eelco, jouw ziel zal in mijn gedachten doorleven. De woorden:'That is irrelevant', van onze favoriete borg Seven zullen vanaf nu een extra betekenis hebben.
Vaarwel.
Een gevoel van machteloosheid en tegelijkertijd angst bevat me. Geen woorden zijn voor de emoties, die ik nu voel. Mijn hart gaat uit naar de familie en vrienden, die Eelco achterlaat. Daaronder natuurlijk ook GoT en T.net.
Eelco, jouw ziel zal in mijn gedachten doorleven. De woorden:'That is irrelevant', van onze favoriete borg Seven zullen vanaf nu een extra betekenis hebben.
Vaarwel.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Het is me helaas niet gelukt om de pic in m'n profile te zetten.
Ik wens iedereen sterkte met het verdriet van irrelevant. Dit zullen zeker zwarte dagen zijn voor familie,kennissen.... maar ook bij tweakers zullen we deze man nooit vergeten.
de support van iedereen hier zegt weer iets over de klasse van alle tweakers....we missen je.
Anoniem: 3706
Geen matches
Dit soort dingen maakt me altijd weer duidelijk hoe kwetsbaar iedereens leven is...
Familie en vrienden van Eelco: veel sterkte...
Familie en vrienden van Eelco: veel sterkte...
Anoniem: 10159
Geen matches
Erg creepy allemaal als ik dit lees!
Ik ga zelf over 2 uur met de auto naar de wintersport, ook voor de eerste keer!
Ineens zijn mijn zenuwen weg na het lezen van dit bericht en bekruipt mij een treurig gevoel. Ik kon Eelco verder niet maar ik wil via deze weg toch mijn medeleven betuigen.
Sterkte aan iedereen
Ik ga zelf over 2 uur met de auto naar de wintersport, ook voor de eerste keer!
Ineens zijn mijn zenuwen weg na het lezen van dit bericht en bekruipt mij een treurig gevoel. Ik kon Eelco verder niet maar ik wil via deze weg toch mijn medeleven betuigen.
Sterkte aan iedereen
Anoniem: 13861
Geen matches
Ik wens familie, vrienden en alle andere betrokkenen de meest mogelijke sterkte toe.
Martin.
Martin.
Ik heb hem zelf nooit gekend, maar ik wens alle mensen die hem kennen veel sterkte toe de komende tijd.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Ik wil iedereen die hem kon nogmaals condoleren met dit verschrikelijke verlies.
Advanced sheep-counting strategies
Gecondoleeerd en heel veel sterkte iedereen
:'(:'(
:'(:'(
Anoniem: 13706
Geen matches
Ik heb eelco nooit zelf gesproken of gekent. Maar op zo'n leeftijd sterven en op die manier is altijd triest.
Ik wens de nabestaanden sterkte toe en ik hoop dat iedereen die hier direct bij betrokken is, warmte kan putten uit hetgeen wat iedereen hier laat zien...
Veel sterkte.....
Iwan
Ik wens de nabestaanden sterkte toe en ik hoop dat iedereen die hier direct bij betrokken is, warmte kan putten uit hetgeen wat iedereen hier laat zien...
Veel sterkte.....
Iwan
Slik,
Iedereen heeel veel sterkte!

[Edit]Emoticon werkend gemaakt.
Iedereen heeel veel sterkte!
[Edit]Emoticon werkend gemaakt.
Audi A8 W12 6.0
Dit is echt fucked up
Iedereen gecondoleerd....
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Gecondoleerd iedereen.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
- ErectionJackson
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23-06-2017
Ff testen hoe lang een onderti
:strip_exif()/u/5848/Kay-010-copy.gif?f=community)
Geen matches
Dit zijn gewoon vreselijke dingen die je niet verwacht.:'(
Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte en vind dat het voor iedere Tweaker nu echt duidelijk moet zijn dat je van het leven moet genieten. Dat het leven te kort is om je energie aan woede en ergernis te verspillen.
TWEAKERS TOGETHER FOREVER!
Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte en vind dat het voor iedere Tweaker nu echt duidelijk moet zijn dat je van het leven moet genieten. Dat het leven te kort is om je energie aan woede en ergernis te verspillen.
TWEAKERS TOGETHER FOREVER!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
There's no time for us. There's no place for us. What is the thing that builds our dreams, yet slip away from us.....
Ik vraag het me elke keer weer af als dit soort dingen gebeuren.... waarom
Verschrikkelijk
Iedereen gecondoleerd
Ik vraag het me elke keer weer af als dit soort dingen gebeuren.... waarom
Verschrikkelijk
Iedereen gecondoleerd
Dit vondt ik toch wel echt het ergste van zijn laatste post ,Zij die gaan sterven groeten u!
( B.T.W ik weet niet of iemand mij al voor was met deze tekst in deze toppic maar ja )
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Anoniem: 6386
Geen matches
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat je door het internet geisoleerd raakt van de gewone wereld................................
Dit heeft echt impact, ik vindt het echt geweldig hoe deze grote groep jongeren zo'n stuk samenhorigheid laten zien. Ben blij dat ik er bij mag horen.
Dit heeft echt impact, ik vindt het echt geweldig hoe deze grote groep jongeren zo'n stuk samenhorigheid laten zien. Ben blij dat ik er bij mag horen.
Een lege plaats voor een persoon die er nog had moeten zijn.
Irrelevant: Vergeten zullen we je niet, missen wel.
Irrelevant: Vergeten zullen we je niet, missen wel.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ik kende hem niet... maar k ben wel geraakt......
gecondoleerd, en k wens de familie/vrienden/kennissen veel sterkte!
gecondoleerd, en k wens de familie/vrienden/kennissen veel sterkte!
Er zijn geen woorden voor....
Gecondoleerd...
Gecondoleerd...
Ik wil heel graag zijn familie en vrienden condoleren met het verlies van iemand die hun zo dierbaar was.
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om iemand van zo dichtbij te moeten verliezen.
Heel veel sterkte nu en in de moeilijke tijd die komen gaat.
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om iemand van zo dichtbij te moeten verliezen.
Heel veel sterkte nu en in de moeilijke tijd die komen gaat.
...
Gecondoleerd iedereen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Elk verlies is een ramp opzich, zo ook met Irrelevant.
Ik kende hem niet persoonlijk, maar wil hierbij toch me'n medeleven betuigen
Ik kende hem niet persoonlijk, maar wil hierbij toch me'n medeleven betuigen
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
*slik*
Ik ken hem zelf niet, maar omdat het niet genoeg gezegd kan worden: Iedereen die hem goed kende,gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode.
Het doet me echt goed te zien dat GoT zo meeleeft. GoT, the strongest community forever!
*slik*
Ik ken hem zelf niet, maar omdat het niet genoeg gezegd kan worden: Iedereen die hem goed kende,gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode.
Het doet me echt goed te zien dat GoT zo meeleeft. GoT, the strongest community forever!
*slik*
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Dit topic is gesloten.