Mac mini & bijpassende TFT?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een 17" of 19" design TFT'tje die in stijlvol (glanzend) Apple-wit is uitgevoerd, want het moet een Mac mini gaan vergezellen. :)

De BenQ FP93V heb ik al weten te vinden, alsmede de Samsung SyncMaster 760BF welke ook niet misstaat. Maar zo ben ik wel erg beperkt in keuze, de community hier weet vast meer! Iemand moet voor hetzelfde probleem hebben gestaan, toch?

Verdere specificaties doen er niet zo toe, ik kies uiteindelijk op basis van prijs-kwaliteitverhouding.

Gerespecteerde moderators, gooi hier s.v.p. geen hangslot op onder het motto "gebruik de search", want dat heb ik gedaan en zoeken hiernaar is niet makkelijk.

Hier in ATL lijkt me dit topic het meest tot zijn recht te komen, moest-ie toch in V&B: mijn excuses.

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Persoonlijk vind ik de BenQ hier van wel de mooiste oplossing. Hier kan je namelijk je Mac mini in de voet van het scherm zetten.

Verder staan natuurlijk de 20" en 23" displays van Apple ook erg mooi. Ze zijn namelijk de zelfde zilveren kleur als de Mac mini. Die zitten echter wel in een andere prijsklasse.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sony heeft ook nog wel eens leuke TFTs waarbij het zo is dat die ook in veel verschillende kleuren en kleurstellingen te vinden zijn. Ik denk dat daar ook wel een bij zit die goed matcht met een mac mini.

Verwijderd

Apple schermen zijn gewoon te duur, daar waar andere schermen ook prima hun ding doen.

(daarbij, het past qua uitzicht wel bij de mini, maar niet qua 'idee', het scherm kost meer dan de computer :) Als je geld genoeg hebt voor een apple scherm kon hij eventueel ook een iMac genomen hebben, bezwaren ivm ingebouwde schermen daargelaten)

Ik zou een dell sugereren. De oudere serie (relatief natuurlijk, de nieuwe is namelijk nog niet beschikbaar) in de 20" reeks is ook verkrijgbaar in volledig grijs, en past dus ook netjes bij de mini.

Daarbij komt dat dell ook een netjes neutraal merk is, en het zijn heel professioneel ogende en neutrale schermen.

Apple pc, dell scherm, helemaal niet slecht. Zeker gezien de value for money van de dell schermen.

De keuze ligt uiteindelijk nog altijd bij jezelf, maar dit is wat ik zou doen. Kijk ook eens in het show je apple topic voor real life examples. Daar kan je heel vaak mooie dingen zien. (waaronder ook mooie voorbeelden van mac's plus dell schermen oa)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2005/10/05/7372.jpg
Past de Mac mini daar niet precies onder :P ? Zou wel mooi toeval zijn :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Maar dan zie je het appeltje niet meer ;(

Verwijderd

leokennis schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:08:
[afbeelding]
Van de site van BenQ:

http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=601

Ruimtebesparende oplossing
Het voetstuk van de monitor geeft je de mogelijkheid om zaken als bijvoorbeeld kantoorartikelen of zelfs een klein computersysteem op te bergen. De Apple Mini Mac past perfect op de voet van het scherm. Want naast PC is de FP93V ook Mac compatibel.
Ruimtebesparende oplossing

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-01 12:09

b0p

De Samsung Syncmaster 770p is misschien ook een optie...

Ben zelf erg tevreden over het scherm (i.c.m. een iBook G4).

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
leokennis schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:08:
[afbeelding]
Perfect zeg, ik was nog op zoek naar een mooi beeldscherm voor bij de mini, dit zal keurig staat in de showroom, en is nog te betalen ook. :)

Verwijderd

Ik zie die BenQ overigens nog in geen enkele webwinkel, iemand een idee wat deze moet gaan kosten?

• Poestie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-01-2025
Tussen de €300 à €350, afhankelijk in welke winkel je ze koopt.

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:14:
Van de site van BenQ:
...De Apple Mini Mac past perfect op de voet van het scherm. ...
Ook van de site van BenQ:
Afbeeldingslocatie: http://www.benq-eu.com/images/product/LCD/FP93V/FP93VwithMac+Screencontenimage.jpg

Doen ze handig :+
Maar goed, ik vind dit ook de strakste oplossing die erbij zit.
Pagina: 1