Scrollen met scrollweel op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit is echt heel vaag: als ik scroll op de mainpage van tweakers.net, gaat mijn browser automatisch naar een andere pagina.
Als ik op een newslink geclickt heb en er nog nieuws op de pagina te zien is (dus niet alleen maar reacties), dan gaat mijn browser (IE 5.01) naar een andere pagina.
Als er alleen maar reacties in beeld staan, doet hij dit niet.. :?
Heel vreemd, kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Helaas, kan je niet helpen, maar heb hetzelfde probleem. Wellicht iets met scripting ofzo ?? Topic moet waarschijnlijk dan ook ergens anders staan, maar ja... 8-)

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:25

Crusader

Arc Nature

Heb ik ook gehad, Logitech software er af gegooid en gaan als de brandweer!
Gewoon de standaard windows drivers voldoen uitstekend.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

me heeft IE 5.5 en ik heb nergens last van en heb toch ook de logitech software erop ..

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
welke muis is ook wel handig om te weten...

Verwijderd

laat me raden... je tikt eerst tweakers.net in in je adress bar... dan wil je naar beneden scrollen... en dan vliegt ie naar een andere pagina???

als je nu eerst probeert om op het witte van de pagina te klikken, dus geen link ofzow.
(wat bij de meeste drivers ook al wil werken, is je muis boven het stuk window houden wat je actief wil hebben!)

dan maak je dus je pagina actief, en is hij van je adress bar af..

en als je dan scrolldtddtdt ??

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nee, ik ga naart tweakers.net (met mijn Logitech met scrollwheel en button aan de linkerzijkant, ben de naam ff kwijt, zit nu ook niet achter die PC), click op een bericht Meestal doe ik dat als eerst), click dan op het bericht (zodat ik zeker weet dat dat gefocused is), en als ik scroll gaat hij naar een ander tweakers bericht waar ik nog nooit geweest ben(net of hij gewoon het volgende bericht selecteert ofzo) :?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01

_nethack

We're all MAD here

Zet bij de properties van je muis (tabblaadje 'Knoppen') de optie 'Alleen Office 97-compatibele scroll gebruiken' eens aan, dan ben je van het gedonder af.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Trust muis. En ik heb dit probleem tot nu toe alleen op tweakers.net

En ja, ik haal eerst de focus van de 'address bar'.
Pagina: 1