[XP] ActiveX foutmelding, niet te installeren*

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• slashhead89
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:42
Ik heb sinds een reinstall van windows een probleem. Elke keer als ik een site bezoek zoals windowsupdate die een activeX besturingselement wil gebruiken, krijg ik een foutmelding zoals op deze afbeelding.
Ik heb al geprobeerd de sites bij mijn vertrouwde sites te zetten, en de beveiliging van IE op het standaardniveau te zetten, maar niets helpt.

Weet iemand hier nog een goede oplossing voor?

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:03
Dat heet Service Pack 2, op de balk klikken, en op Active X "Naam Microsoft Updater (oid) accepteren kliken. Dan refreshed hij de pagina, en werkt het alst goed is wel. Dit krijg je ook met pop ups e.d. 8)

• slashhead89
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:42
Ik werk al wat langer met SP2 hoor; dat trucje ken ik ook wel, maar als ik op de balk klik, krijg ik dit menuutje te zien. Dus nergens iets over toestaan :?

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:03
Hmm.. heel appart.. Geen spyware o.i.d.? Ik zou het om eerlijk te zijn niet weten.. :o

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je bent ook als administrator ingelogd? Probeer dan eens met xpsp2cd:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Ik zet even je OS in de topictitel per de Windows Operating Systems - Policy :)

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 08-04-2006 20:17 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 14:53

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Wij hadden op het werk ook een soortgelijk probleem met precies dezelfde werkbalk. Echter was het hier ook op sites als www.telegraaf.nl.

Na 2 dagen speuren en zoeken en nog meer zoeken ben ik er achter gekomen dat als je de stand alone versie van Macromedia flash player 8.0.24 download en vervolgens deze op zo'n probleem pc installeert het probleem is opgelost.

hier is een link naar de software http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html

Mijn netwerkje

Pagina: 1