WMP 10 laad niet alle mp3's in library

Pagina: 1
Acties:

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 15:19
Wanneer ik in windows mediaplayer zoek naar alle mp3's in een map met F3 dan vindt hij niet alle mp3's.
Wat is er aan de hand? Zit er een maximum aan het aantal bestanden?

• EvdB
Snapt men de vraag niet of ben ik de enige met dit probleem en weet men de oplossing niet?

Windows mediaplayer 10 herkent dus een directory met mp3's niet. Kan het zijn dat Windows mediaplayer niet alle soorten mp3's herkent? Dus moet ik dan een extra encoder installeren?

Wie o wie, weet raad?

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 09:15
Hoeveel mp3's heb je dan?

want bij mij staan er 25000 in en kan er gewoon nog bij zetten...

gr.william

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

staan er niet een hoop .wma's, .ogg's, etc tussen waarmee WMP niet geassocieerd is?
ben je "include subfolders" vergeten aan te vinken?

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• EvdB
Ik heb zo'n 11000 mp3's en wma's.
Het gaat om een subdirectory met alleen mp3. De andere subdirs leest hij wel, maar deze niet. De subdir zit op het zelfde niveau.

• EvdB
Kick,

Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar dat Windows Mediaplayer 10 uit 1 directory alle mp3's incl. in de onderliggende directories toevoegd aan zijn library. Hij slaat 1 directory volledig over. Kan het aan het type mp3 liggen of zit er misschien een beveiliging op?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Zijn het niet toevallig verkeerd genoemde mp3's? Werkt het wel in Winamp om die directory toe te voegen? Wat meer informatie zou wat duidelijker zijn. :)

Signature

• EvdB
Ik heb een dir mp3 met daarin subdir's met de naam van de artiest. Elke artiest heeft weer een subdir naar album. Niets nieuws neem ik aan.
Nu wordt 1 subdir van een artiest niet gevonden en de andere wel. Maar het gekke is, dat ze wel gewoon afspelen in Windows Mediaplayer 10 wanneer ik ze handmatig open. Ik heb geprobeerd om de mp3's naar een nieuwe subdir te kopieren in een andere map maar dat helpt ook niet. :?

Ook heb ik de gehele library verwijderd, de pc opnieuw opgestart en wmp opnieuw alles te laten zoek/archiveren, maar dat resulteerde in hetzelfde euvel. :?
Ik hoop dat dit duidelijk is.

[ Voor 17% gewijzigd door EvdB op 18-04-2006 20:42 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zijn de mp3's in kwestie wel van tags voorzien? Ik gebruik zelf WMP niet (voor muziek) maar kan me zomaar voorstellen dat er gebruik gemaakt wordt van metadata uit de tag-files.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• EvdB
Ze zijn allemaal voorzien van ID3 v1 en v2 tags.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Is er iets gewijzigd waardoor WMP de directory in kwestie niet (meer) wil lezen?
Of is deze directory al vanaf dag een onleesbaar?
Is de directory mogelijkerwijs read-only of als archief aangemerkt?
Kunnen Winamp of iTunes wel met de map uit de voeten?
Heb je al een keer geprobeerd om de mp3's te retaggen (bijvoorbeeld met een pakket als Tag&Rename of Musicbrainz Picard)?
Zijn het misschien mp3-pro bestanden?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• EvdB
De map was de ene dag nog te lezen en de volgende dag wilde ik 2 mappen toevoegen. De ene herkenende hij wel en de desbetreffende niet. Daarna nog mappen toegevoegd en dat werkte wel weer. Ik heb verder niets veranderd aan locatie of structuur van de mappen.
Ik heb de tag gerenamed met Tag&Rename en geen resultaat.
Ik weet niet of het MP3 Pro bestanden zijn, maar wanneer ik ze handmatig toevoeg dan speel WMP ze wel af. Ik zal eens kijken of WinAmp of iTunes ze automatisch herkent.

Edit: WinAMP herkent ze wel automatisch

[ Voor 5% gewijzigd door EvdB op 22-04-2006 18:49 ]

• EvdB
Het blijft een raadsel voor mij?
Pagina: 1