Toon posts:

Remix programma

Pagina: 1
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, weet iemand een goed programma om muziek me te producen/remixen? Ik heb al geprobeerd met Fruity Loops. Ik beschik ook over Nero Wave Editor en Cubase SX. Reason begrijp ik ook nog niet echt, dus als iemand daar een goeie tutorial voor heeft, dan ook graag!

Verwijderd

Heb je al gezocht op GoT, er zijn genoeg topics hierover te vinden lijkt me.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)

Verwijderd

Topicstarter
jah maar dat google power, krijg je een hele wirwar van alles en nog wat. En ik in welke categorie zou i kmoeten kijken naar die remix programma's eigenlijk? Ik vind dat wat onduidelijk. Enne, doe moeilijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:16:
jah maar dat google power, krijg je een hele wirwar van alles en nog wat. En ik in welke categorie zou i kmoeten kijken naar die remix programma's eigenlijk? Ik vind dat wat onduidelijk. Enne, doe moeilijk.
Als je begint met Fruity Loops in de search te gooien hierop GoT kom je vanzelf genoeg topics tegen over dit programma en andere programma's. Dat lijkt me een goed begin.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

rebirth ?

superB

Verwijderd

Reason..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas verzand dit topic in slechts eenwoordige antwoorden; wat ook wel enigsinds te verwachten valt als je een vraag stelt die enerzijds vaak voorbijkomt; en anderzijds eenvoudig te beantwoorden is. Uit je topicstart blijkt geen enkele eigen inzet; ik stel daarom voor dat je zelf gaat proberen om iets te vinden wat je prettig vindt werken; dat kunnen wij namelijk niet voor je uitmaken :)

Er zijn in ieder geval voldoende applicaties; je zult er een aantal uit moeten proberen om erachter te komen welke je niet te ingewikkelt vindt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.