Toon posts:

IR code afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:
  • 8.065 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een code voor een afstandsbediening voor een Samsung TV met typenummer "CB-5012T".

Het is al een oude tv (10 jaar ofzo) en de manual ben ik kwijt. Heeft iemand enig idee, hoe ik achter die code kan komen? Een zoekopdracht op google hielp niet echt, behalve dan, dat ik een site heb gevonden die voor 15 euro wel een manual toe wil sturen... En laat ik nou eigenlijk geen zin hebben om dat er aan uit te geven ;) .

Weten jullie iets? Alvast dank.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 09:25
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:40:
Ik zoek een code voor een afstandsbediening voor een Samsung TV met typenummer "CB-5012T".

Het is al een oude tv (10 jaar ofzo) en de manual ben ik kwijt. Heeft iemand enig idee, hoe ik achter die code kan komen? Een zoekopdracht op google hielp niet echt, behalve dan, dat ik een site heb gevonden die voor 15 euro wel een manual toe wil sturen... En laat ik nou eigenlijk geen zin hebben om dat er aan uit te geven ;) .

Weten jullie iets? Alvast dank.
met wat wil je die code dan versturen ? pc of pda of zo ?

Meestal een standaard samsung tv afstandsbediening werkt op de meeste tv's. Soms staat er achter in de manual van philips apparaten een hele lijst met IR Codes van verschillende merken.

Check deze site maar http://www.remotecentral.com/

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten: ik heb gevonden wat ik zocht. :*)

dank _/-\o_

Verwijderd

Ik hoop dat "AngryHobbit" dit forum nog regelmatig bekijkt want ik heb u nodig. Ik heb namelijk net dezelfde tv als u en heb net hetzelfde probleem als u. U hebt de oplossing, ik niet... (Ir Code voor die televee) Zou ik aub antwoord kunnen hebben... (liefst hier op het forum)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ik ben er bang voor:

Laatste bezoek zondag 20 augustus 2006 14:14

... en daarom 'moet' en topicstarter nou gewoon ook altijd de oplossing van z'n probleem melden en niet alleen melden 'dat het is gelukt'. :r

Alles kan stuk.