Toon posts:

Call of Duty 2 Server

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een server op willen starten op mijn thuisnetwerk. Normaliter lukt dat, maar graag wil ik wat mods toevoegen zodat het allemaal een beetje mooier wordt. En weet ook iemand waar je die mods kan downloaden en die mods kan instellen(bijv geen shotguns etc)??

alvastt bedankt

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
callofduty.filefront.com

Met google kun je ook sites vinden met andere maps/mods btw..

[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 08-04-2006 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:11:
callofduty.filefront.com

Met google kun je ook sites vinden met andere maps/mods btw..
Hoe kan men dan de mods van mij downloaden zodat ze in de server mee kunnen spelen? Ik kan namelijk nergens de mods invoegen of iets dergelijks.

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb nooit een server gemaakt voor COD, maar ik neem aan gewoon in de install map plaatsen waar het hoor, net zoals in de readme staat, of op filefront. Precies hetzelfde zoals je het doet als je het zelf speelt, alleen moet je het dan in de server aan/uit kunnen zetten (je hebt natuulijk wel een server install nodig, en geen game hè..)

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:28:
Ik heb nooit een server gemaakt voor COD, maar ik neem aan gewoon in de install map plaatsen waar het hoor, net zoals in de readme staat, of op filefront. Precies hetzelfde zoals je het doet als je het zelf speelt, alleen moet je het dan in de server aan/uit kunnen zetten (je hebt natuulijk wel een server install nodig, en geen game hè..)
Serverinstall?

• TheZeroorez
  • Niet online
Onee, je kunt dat ook in het menu doen |:( Speel toch teveel BF2 en COD2 achter elkaar denk ik..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
rindert48: hier is genoeg informatie over te vinden op het internet. Simpelweg je vraag hier dumpen en verwachten dat wij het voor gaan kauwen voor je is niet de manier waarop het er hier aan toe gaat ;) Bij de meeste mods zit overigens gewoon een readme. Heb je echt specifieke problemen met een mod dan kan je hier een topic openen met duidelijke en voldoende informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.