Hallo,
ik heb een cybercom laptop met deze specs:
Cybercom Vancouver 2010
PROCESSOR: amd athlon 64 bit 3000
GEHEUGEN: 512 mb ddr ram
HARDDISK: 40 GB
BEELDSCHERM: 15.4'' WXGA
VIDEOKAART: ATI RADEON 9700
En ik heb de bios eens geflashed naar een andere versie van een andere merk (er zijn meer merken met hetzelfde moederbord/behuizing)
Ik bedacht me later pas dat mijn garantie nu vervallen is. Probleem is dat Cybercom geen website heeft, en dat medion mij niet helpen kan (zij zeggen kijk op de site van medion, maar daar staat niks over cybercom)
Ik heb dus eindelijk iemand gevonden met dezelfde laptop, en die zou dus in theorie een dump kunnen maken.
Alleen de vraag is: Hoe maak je zo'n dump / backup?
Ik heb al gekeken met Winplash, maar volgensmij kan je dan alleen bestaande biossen (die je al als file hebt) backuppen.
Kunnen jullie mij helpen?
Er is spoed, want die man verkoopt de laptop!
Nu ben ik eindelijk iemand
ik heb een cybercom laptop met deze specs:
Cybercom Vancouver 2010
PROCESSOR: amd athlon 64 bit 3000
GEHEUGEN: 512 mb ddr ram
HARDDISK: 40 GB
BEELDSCHERM: 15.4'' WXGA
VIDEOKAART: ATI RADEON 9700
En ik heb de bios eens geflashed naar een andere versie van een andere merk (er zijn meer merken met hetzelfde moederbord/behuizing)
Ik bedacht me later pas dat mijn garantie nu vervallen is. Probleem is dat Cybercom geen website heeft, en dat medion mij niet helpen kan (zij zeggen kijk op de site van medion, maar daar staat niks over cybercom)
Ik heb dus eindelijk iemand gevonden met dezelfde laptop, en die zou dus in theorie een dump kunnen maken.
Alleen de vraag is: Hoe maak je zo'n dump / backup?
Ik heb al gekeken met Winplash, maar volgensmij kan je dan alleen bestaande biossen (die je al als file hebt) backuppen.
Kunnen jullie mij helpen?
Er is spoed, want die man verkoopt de laptop!
Nu ben ik eindelijk iemand