Toon posts:

sapphire 9800 pro bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje mijn 9800 pro draaiend met een xt bios, maar in een aantal games heb ik tog wel rare artifact etc nu (met omeage 9800 soft mod drivers), en omdat mijn hdd reeds gecrashed is heb ik mijn 9800 pro bios niet meer.
Nu heb ik 2 dage lang op google lopen zoeken naar een sapphire 9800 pro bios met hynix geheugen(128mb), maar tevergeefs, alle links zijn dood. dus mijn vraag is of iemand hier het bios nog heeft of mischien een 9800 pro kaart heeft en even een backup van zijn bios kan maken.

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Ik heb hem nog wel, meot ff zoeken. alleen weet niet zeker meer of ik Hynx had.

zal wel posten als ik weer thuisben

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

De omega softmod is geloof ik voor een AIW 9800 op 9800 pro snelheid te laten draaien.
Je kunt met atitool je snelheden wat terugschroeven naar 9800 pro waarden; voor zover ik weet worden er geen extra functionaliteiten aangezet in de XT bios.

Hier kon uw advertentie staan

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:37

Bever!

3

www.techpowerup.com al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
goede site thx, aleen nu moet ik weer kiezen tussen 2.5/2.8/3.3 ns, en het is een jaar geleden dat ik heb geflashed had dus ik zou het egt niet meer weten 8)7

is hier een manier voor om achtr te komen wat voor soort geheugen er precies opzit want er zitten namelijk koelblokker op me geheugen geplakt