javateller voor nokia

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-01 17:24

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
Hoi

Voor school heb ik een java-teller nodig, en wat bedoel ik precies met een java teller:
Een "teller" die bijvoorbeeld als je op 1 drukt er 1 bij het totaal in het scherm (groot) bij komt en als je op 3 drukt het er weer af gaat. Dus stel, ik druk 1 1 1 dat het totaal 3 is daarna druk ik 3 dat het totaal 2 is. Dit klinkt allemaal vrij simpel heb zelfs aan een boek over java gehuurt bij die BIEB, maar kan erzelf geen draad aanknopen. Daarom vraag ik jullie om hulp. Heb ook het volgende programma gedownload, Java Wirreles, maar daar lukt het ook niet erg mee.

Hoop dat het zo een beetje duidelijker is, en dat jullie mij kunnen helpen "zit zwaar in de stress"

Bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Kittekat op 08-04-2006 16:32 ]

Kittekat.net ....

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:46
Hoi. Het is niet de bedoeling om hier script-requests te plaatsen, want zo komt jouw topic op dit moment wel over.
Hier, in Programming willen we je best helpen met je programmeer-problemen, maar dat gaat niet zomaar. Ik bedoel: het is niet de bedoeling dat men het hier voor jou gaat schrijven; het is de bedoeling dat je zelf ook al eea geprobeerd hebt, en dat je toont/aangeeft wat je al geprobeerd hebt, waar je vermoed dat het probleem zit, of je zelf al eens je code gedebugged hebt, etc...

Als je dat voor school moet maken, mag ik aannemen dat je al een en ander gedaan hebt mbt programmeren in Java. Nogmaals, we willen je best helpen, maar dan moet er toch wat meer info van jouw kant komen. Lees bv eens de Quickstart, en stel aan de hand daarvan een topic op.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.