Toon posts:

[HOMECINEMA] Ruis op Tv in/out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onze home-cinema set van JVC heeft altijd naar behoren gewerkt tot wij een nieuwe plasma tv kochten (Fujitsu Siemens, Myrica P42-1, mediamarkt tijd geleden).

Ten eerste, de JVC versterker (RX-E112R) heeft de volgende uitgangen:
Afbeeldingslocatie: http://ext.knallealseenmalle.nl/uitgangen.jpg

Als ik het plasma scherm op TV (via scart dus) aansluit, geeft deze een zeer slecht geluid tot geen geluid. Hetzelfde met de VCR aansluiting. Als ik hem aansluit op STB dan komt het geluid wel goed door.

De JVC is wel goed omdat als ik deze op een andere televisie test het goed doet. Hij is er zelfs een keer voor teruggegaan naar BCC |:(

Op de televisie zitten nog meer aansluitingen zoals av input en output (2 audio en 1 videotulp voor zowel in als out) en component (yPbPr). De laatste zal ik wel niet kunnen gebruiken, maar die av input out? Zijn er scart kabels met aan de andere kant 6 van die tulpjes? Hoe moet ik dit aansluiten? Werkt dit dan wel zonder storingen? En hoe kan het dat die TV in/out op de versterker niet werkt met deze televisie?

Hartelijk dank voor de reacties!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 15:41 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Kun je het misschien allemaal wat duidelijker uitleggen... Je verhaal is nogal erg vaag :(

Wat bedoel je btw met slecht geluid?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:14:
Kun je het misschien allemaal wat duidelijker uitleggen... Je verhaal is nogal erg vaag :(

Wat bedoel je btw met slecht geluid?
Heel zacht, vervormd geluid.
Dit gebeurd als ik dus de televisie via een scartkabel op de av in/out aansluiting "tv" aansluit, zoals in de afbeelding.

Als ik hem in STB doe, is het geluid (van de televisie via de home cinema set dus) goed. Echter wil ik de tv in/uitgang van de versterker gebruiken. (dit omdat het beeld van de dvd dan wel doorkomt.