Topic titel is al niet meer van toepassing maar kan ik niet meer veranderen, lees onderaan verder voor vragen over de rest van het systeem.
Ik ben een systeem aan het samenstellen en ik ben er volgens mij bijna helemaal uit.
Ik twijfel alleen nog over de videokaart, ik lees overal dat deze veel lawaai maakt terwijl ik juist een stil systeem wil. Omdat ik geen grote gamer ben hoeft de videokaart niet super goed te zijn (en zeker geen SLI). Ik vind de 6600 GT een mooie prijs. Wel twijfel ik nog over een tv kaart, heeft Ati nog gecombineerde video/tv kaarten?
Het systeem wordt waarschijnlijk (als jullie met niet van iets anders overtuigen) als volgt:
Uiteraard zijn opmerkingen over andere componenten ook meer dan welkom.
Ik ben een systeem aan het samenstellen en ik ben er volgens mij bijna helemaal uit.
Ik twijfel alleen nog over de videokaart, ik lees overal dat deze veel lawaai maakt terwijl ik juist een stil systeem wil. Omdat ik geen grote gamer ben hoeft de videokaart niet super goed te zijn (en zeker geen SLI). Ik vind de 6600 GT een mooie prijs. Wel twijfel ik nog over een tv kaart, heeft Ati nog gecombineerde video/tv kaarten?
Het systeem wordt waarschijnlijk (als jullie met niet van iets anders overtuigen) als volgt:
- AMD Athlon 64 X2 3800+ (Manchester) Tray
- Asrock 939Dual-SATA2
- Arctic Cooling Freezer 64 Pro
- 2 x 1GB PC3200 DDR (TwinMos)
- XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3
- (Hauppauge WinTV PVR-150MCE) (?)
- Maxtor DiamondMax 10 250GB
- NEC ND-4550 16x (Dual Layer, Zwart)
- Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart)
- BenQ FP91G+
Uiteraard zijn opmerkingen over andere componenten ook meer dan welkom.
[ Voor 10% gewijzigd door youngster op 09-04-2006 22:14 ]
Real programmers don't comment their code... it was hard to write, it should be hard to read!