[Team Newton] dnet gooide gigantisch roet in het eten

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-09 22:17

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Topicstarter
Zoals vele van jullie doorhadden, was Team Newton 2 maanden geleden gestopt na onze afscheidsflush... teminste, dat dachten jullie!
We zijn vanaf toen hard gaan sparen, wat tot gevolg had dat we gisteren ruim 510.000 blokjes hadden, welke we ook gisteren hebben flusht omdat we vandaag jarig zijn. We zouden dan leuk eerste daily staan, en iedereen zou weer weten dat Team Newton gewoon door gaat... tot zo ver geen probleem.
Maar nu komt het: De distributed.net stats zijn stuk -> geen RC5-72 stats. Nu gaat onze come-back & 2e verjaardag dus iedereen voorbij en het laat een groot aantal gigantisch balende newtonners achter.
Het lijkt misschien stom om zo even de aandacht te zoeken, maar zou echt al dat werk compleet voor niets geweest zijn (zo voelt het iig nog steeds).

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:09

Nakebod

Nope.

Ondanks dat ik geen RC5-er ben: gefeliciteerd :)
Stats van dnet zullen vast wel weer gefixt worden, lijkt me :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

Aapje

Opel-beun
Nakebod schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:14:
Ondanks dat ik geen RC5-er ben: gefeliciteerd :)
Stats van dnet zullen vast wel weer gefixt worden, lijkt me :)
Laten we 't hopen, tis nogal een bignumber :P

:w Grommie

[ Voor 4% gewijzigd door Aapje op 08-04-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:30

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Dan lijkt het me handig om de aankondiging, die was toegestuurd om bij de stats te zetten hier maar neer te zetten:
XiN-eViL project="RC5-72" text="Mochten de RC5-stats het morgen weer doen, en mocht Gromba nog geen DPCH suggestie hebben gepost, doe ik het hierbij. Iedereen dacht dat Team Newton ermee was gestopt, maar niets is minder waar, vandaag hebben we heel veel (hoeveel, geen idee) blokjes geflusht (als de stats maar werken..). Dit omdat we nu (zaterdag) exact 2 jaar bestaan. We hebben ook een mooi gedichtje erbij geflanst, het zou leuk zijn als dat boven de DPCH komt:

Vandaag is de dag dat iedereen het weten mag
Team Newton is niet vergaan maar we zijn vrolijk verder gegaan
Gisteren zette wij de poorten open en laten wij al die blokjes lopen J
ullie zullen ons nu niet meer vergeten
We gaan jullie weer flink laten zweten
Of we verder gaan met RC5-72 is nog maar de vraag
Maar voor ons was dit project echt geen nederlaag

Deze flush was niet zomaar
Team Newton is namelijk 2 jaar!"

[ Voor 3% gewijzigd door APClll op 08-04-2006 13:30 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Pyrus

Hardknock life

GG maatjes!
Jammer van de stats alleen :{
Nouja :/

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Huilie :w

:+

Gefeliciteerd! Waarom sparen jullie niet nog gewoon een jaartje door? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Feli Team Newton... da's een flinke berg :)

En helaas dat brakke stats een modeverschijnsel aan het worden zijn in DC-land. Niet leuk voor bijvoorbeeld verjaardagen en verslavingen enzo :P

En goed om te zien dat jullie toch niet gestopt zijn!

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:42
Van harte!!! Dat er nog vele jaren mogen volgen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Als lid van de BVD wist ik al vanaf 17 februari dat jullie dit zouden gaan doen. Dus als er wel stats waren geweest hadden jullie wel eens een vreemde verassing gehad kunnen hebben. (of toch niet :P ) :)
Beste leden van Team Newton,

Jaja, je leest het goed! Team Newton gaat ermee stoppen. En wel omdat we ruzie hebben gehad. Waarover moeten we nog even bedenken, maar dat komt vast wel goed. We "stoppen" tijdelijk om onze huge spaaractie te vermommen. We sparen namelijk nu voor onze verjaardagsflush, 8 april is het zover! Op GoT wordt hier en daar al afgevraagd hoeveel we nu al gespaard hebben en wanneer we gaan flushen. Het belangrijkste is dat ELK lid mee doet of in ieder geval het aan niemand buiten Team Newton verteld.
Om ons evil idee wat kracht bij te zetten zijn we het volgende van plan. Een gedeelte van de members gaat zogenaamd over naar anderen projecten, een gedeelte stopt er helemaal mee en een gedeelte gaat verder met Team Banaan! (ofzo, zal vinge leuk vinden). Dit gaat natuurlijk niet echt gebeuren. Iedereen blijft gewoon doorflushen. Wel moeten er een paar mensen op GoT gaan posten dat er geen hol meer aan was bij team newton en dat ze wat andere projecten zijn gaan doen ofzo.
Wat team banaan betreft. Dat willen we wel starten en daar gaan gewoon 4 users een paar honderd blokjes flushen per dag. Iemand kan even een nieuwe site in elkaar flansen voor banaan en misschien kunnen we zelfs een domein aanvragen. (als het maar een beetje echt lijkt) Later mergen we gewoon de accounts weer
In ieder geval hebben we hierover maar een draadje gestart op ons forum. Wanneer stopt Team Newton? Wat is de oorzaak? Hoe ver gaan we? Wat voor grappen kunnen we nog meer uithalen? Denk mee op het forum!
Het topic staat in het Forum -> Projecten -> RC5 en is alleen te zien als je ingelogd bent. Of je kijkt gewoon even hier! Mocht je je wachtwoord vergeten zijn is er rechtsboven een knopje "Wachtwoord vergeten?".
We hebben trouwens momenteel ongeveer 288.000 blokjes gespaard, maar we willen de 500.000 halen! Dit lukt niet zonder jou! Zet je client snel weer aan (voor info check FAQ). Elk klein beetje is meegenomen, en we zouden het erg op prijs stellen als je ons meehelpt de hele DPC-comminty te verassen!

Groeten,
E-Jey & Gromba

(owja, www.teamnewton.nl)
Moet ik jullie niet feliciteren met je verjaardag :)

[ Voor 5% gewijzigd door iisschots op 08-04-2006 14:35 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
Congrats _/-\o_

Wij hebben vandaag wat extra's geflushed maar die lijken ook niet in de stats terecht te komen :| Flushen we een keertje meer dan 10K zijn de stats (weer) plat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinDog
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2023
* ShinDog baalt van de dnet stats ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 09:59
Toch mooi gedaan hoor Team Newton :>

Wij als TCF-ers weten onderhand alles af van projecten waar statsproblemen roet in het eten gooien van een verjaardagsflush :/

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

}:O Team Newton }:O
Jammer dat jullie flush (nog) niet te zien is in de kapotte stats. Zolas hierboven al gemeld hadden wij van TCF ook ziets bij d2ol en TSC :(

VAN HARTE met jullie superflush op RC72 _/-\o_ en dat er nog maar veel blokjes van juliie mogen volgen!

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:12

SandStar

DPC-Crew

Zandster

heeeej, was niet alleen een RC5 flush hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

Aapje

Opel-beun
SandStar schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:26:
* Aapje knuffelt sandstar
Ook ene uber OGR flush idd ;)
Zat ernet aan te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist het gewoon dat ze met onze voeten aan het spelen waren!

Het leek wel realistisch moet ik toegeven, dus op den duur begin ik het ook stilaan te geloven. Ik ben nooit 100% overtuigd geweest, en terecht blijkt nu.

Ondanks de dnet miserie: gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag en met de superflush! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Waarom flushen jullie dan ook als je al weet dat de stats stuk zijn? :)

Maar evengoed feli met jullie verjaardag! :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

ColdFusion schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:14:
Waarom flushen jullie dan ook als je al weet dat de stats stuk zijn? :)

Maar evengoed feli met jullie verjaardag! :)
Verjaardagsflush... als je het een dag later doet is het geen verjaardagsflush meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Tja ik zou dan toch op zeker spelen hoor, magoed jullie keus :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De puntjes zijn allemaal gewoon binnengekomen en gelogd. Het enige is dat er weer problemen zijn met die *#&%*# Fritzz (statsbak). Tis om ziek van te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:45:
De puntjes zijn allemaal gewoon binnengekomen en gelogd. Het enige is dat er weer problemen zijn met die *#&%*# Fritzz (statsbak). Tis om ziek van te worden :/
Zou het wel mogelijk zijn om deze specifieke dag na te "statsrunnen" ?
Hoeft dan niet eens zozeer op GoT te staan maar is wel leuk als herinnering.
Of gaat dat automatisch goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

SandStar schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:26:
Dus je sig was niet waar. :o
En ik had het nog wel gevraagd ook nog zelfs. Netjes verborgen gehouden iig.. _/-\o_
Leuk gedaan gromba, e-Jey, andere newtonners en feli met het twee jarige bestaan.

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
SandStar schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:47:
[...]

Bij de vorige downtime is het ook niet gebeurd. Dus ga er maar van uit dat het nu ook niet zal gebeuren.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandStar schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:47:
Dat zal automatisch goed gaan ja, voor een zekere definitie van goed gaan. Eenmaal de statsrun opnieuw op gang is worden stats verwerkt zoals dat normaal het geval zou zijn geweest. Dus de history van iedere user zal tonen wat je op die bewuste dag -- volgens dnet -- hebt geflusht (dus dupes eruit gefilterd en na betaling van de belasting). In het bijzonder zal er dus 500K+ in jullie history komen op 7 april 2006.
Wat vervelend is, is dat de stats dan typisch niet publiek zijn. Dat wil zeggen dat web access voor de stats pas aangezet wordt als de voorbije dagen door de statsrun zijn gegaan. Dus voor de DPCH's is dat een probleem...

Dus laten we hopen dat we snel weer stats hebben :)

/me sponsert dnet een 2 GB harddisk; dat ding draait al 10 jaar zonder een kik te geven en heeft zelfs al een val van zowat anderhalve meter overleefd toen ze in een avontuurlijke bui uit m'n handen sprong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

ah ok. ik was al bang dat we op de 1e dag van werkende stats een output zouden hebben die eigelijk van paar weken is...

Heb ik niet voor niets 260k OGR lopen knutselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie flush :) jongens _/-\o_ en nog feli.

Maar waarom hebben jullie dan niet besloten gewoon de flush uit te stellen totdat je zeker was dat de stats het deden. Het was gister alweer bekend dat de bak plat lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Mooie aktie Team Newton en goed dat jullie weer terug zijn ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Tja.... let een volgende keer trouwens op aan wie je mail stuurt...
Ik ontving ook netjes een e-mail met jullie snode plannen.... :)

Maarja.... ik kan wel een geheimpje bewaren... :D

Anyway... jammer van de stats....

En van harte gefeliciteerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De mail die rond gestuurd is, was ook om te peilen wat anderen newtonners ervan vonden. En of ze nog anderen leuke ideeen hadden. Het probleem was alleen dat niet alleen newton leden de mail ontvangen, maar ook anderen op teamnewton.nl geregistreerde mensen. Floppus was een van die mensen en die vond het wel leuk om de volgende dag in de DPCH te melden dat TN stopt. En toen waren wij er absoluut nog niet klaar voor :/ Het plan was door floppus al in werking gezet nog voordat wij besloten hadden om het echt te gaan doen :P

Toch wil ik TN even feliciteren en alle leden bedanken die de afgelopen 2 jaar blokjes hebben geflushed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dat is het risico wat je hebt genomen door niet zorgvuldig je mailing list te checken :P Overigens heb ik niet een mail ontvangen maar is de informatie via andere weg bij mij gekomen.

Iedere vorm van communicatie over flushes heb ik altijd voor me gehouden. Hierover was niets specifiek met mij gecommuniceerd, en de informatie kwam langs. Dan moet je natuurlijk niet raar staan te kijken als ineens de grappemaker tot grap wordt gemaakt ;)
Hoe dan ook heb ik niets van jullie plannen weggegeven, maar heb ik volgens mij alleen een extra duit in het zakje gedaan. Dat het eigenlijk allemaal nog helemaal niet zo bedacht was... tsja...

Maar genoeg geblaat, het gaat om het loeien! En dat hebben jullie zeker gedaan :)
Hele mooie flush, een leuk idee, en nog beter: geen teamstop. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

* Pim. slaat Floppus hard !!

En TN gefeliciteerd :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli heren met de verjaardag :> en de geweldige flush _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ-Cow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-03-2017
Ik heb het idee dat er nog iemand (team) is die hard bezig is zijn buffers te legen. En ook deze zullen door de kapotte stats niet worden weergegeven :(. Tenzij de stats voor morgen ochtend weer online zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www1.distributed.net/~pstadt/rc5-72/rc5-72-daily.png

Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood

Pagina: 1