[Tv-out] video speelt niet goed af

Pagina: 1
Acties:

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:04
Ik heb een heel dubieus probleem met mijn ati x1600xt
ik heb de 6.1 catalyst drivers met control panel.

het probleem is als volgt:
ik wil op mijn tv video afspelen in fullscreen.
ik heb netjes ingestelt in control panel dat ik mn desktop clone op tv en video in fullscreen wil afspelen.

Maar dit werkt niet, ik blijf gewoon mn desktop zien.
Ik dacht nou das het ergste niet dan doe ik wel handmatig fullscreen maar dan zit ik met het probleem dat de resolutie op 1024x768 gaat en dan is het desktop oppervlak dus te groot en zie je een deel van je video niet.

Ik heb dit voorheen nooit gehad snap niet waarom nu ineens wel.

heb al nieuwe drivers geprobeerd met andere control panel, 6.3 en omega.
elke overlay instelling combinatie geprobeerd.
via extended monitor geprobeerd, maar krijg dan hetzelfde resultaat.

handmatig de resolutie veranderen naar 800x600 en dan afspelen is not done, aangezien ik weet dat het makkelijker kan.

• Houston3
niemand die hier een oplossing voor heeft ? ;(

• GregoryBE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-07 15:32
Als je zegt dat je het vroeger niet had, kan het mss liggen aan een programma dat je onlangs geinstalleerd hebt dat alles overhoop gooit,

Probeer eens met zuivere Windows installatie
(als je thuis ergens schijfje van oude pc ofzo hebt liggen, sluit je deze even aan en installeer je wXP opnieuw op dat schijfje)

zo doe ik het als ik echt problemen begin te hebben,
wss zal het probleem dan opgelost zijn, en probeer dan enkele programmas te installeren die je onlang ook op de andere Wxp had geinstalleerd en proberen, en zien wanneer het niet meer werkt, dan weet je waar het aan ligt.

Zijn inderdaad kak-problemen |:(

It's just a matter of time...

• Houston3
enige wat ik nieuw heb geinstalleerd dat is catalyst 6.3, en ik vermoed ook dat het aan ati drivers / control panel ligt maar als ik dus terug ga naar 6.1 of 6.2 dan maakt het geen verschil.

tis ook niet zo dat ik even een nieuwe install kan doen aangezien ik geen losse schijven heb liggen nog :p dus die optie is uitgesloten