Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

computer beveiligd met smartfilter, ongewild

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Toen ik gisteravondeen bestand wou downloaden kreeg ik een page dat de pagina beveiligd was.
Dit is alleen op mijn laptop. Op mijn PC is er neits aan de hand. Hier kan ik gewoon alle pagina's op die ik wil, maar op de laptop zijn er heel veel pagina's beveiligd!
nou dacht ik natuurlijk dat dit spyware is, dus gelijk spysweeper erop losgelaten en daarna met security taskmanager nog eens even gecontroleerd of iets er tussen stond.
Geen resultaat.....

Het is erg vervelend, want de meeste pagina's die in mijn favourites staan zijn beveiligd (met IE en ook met Mozilla).

Smartfilter geen een pagina aan die lijkt op een 404 pagina, alleen staat er dat de pagina is beveiligd. Je kan de beveiliging "even" uitzetten door de password + inlognaam te geven, maar dees heb ik natuurlijk niet.
Het programma bestaat helemaal niet op mijn laptop!
met de search button heb ik nog gezocht naar Smartfiller op mijn laptop, of er misschien ook maar iets mee te maken heeft.
Ook weer geen resultaat!

Is dit nou adware of spyware of heb ik hier met een virus te maken (hoewel mijn pc is beveiligd, want heb norton altijd aanstaan)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik krijg enorm veel hits met Google.
Het is iig gemaakt door Secure Computing. Dat programmaatje komt er niet zomaar door een virus / spyware erop, maar is volgens mij gewoon geinstalleerd. Ik denk zelf dat hij nog ergens geinstalleerd staat, en anders moet je even je register doorzoeken op Smartfilter. Dan krijg je vast een aantal hits.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 21:15
is dat per ongeluk de content advisor die je aan heb gezet.

Bij tools>>> Internet options>>> content>>>>> content advisor kun je hem uitzetten (Ik heb engelstalige XP)

Verwijderd

Topicstarter
hij staat nog op dissabled RAV, dus dat is hem niet.
Outerspace schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:05:
Ik krijg enorm veel hits met Google.
Het is iig gemaakt door Secure Computing. Dat programmaatje komt er niet zomaar door een virus / spyware erop, maar is volgens mij gewoon geinstalleerd. Ik denk zelf dat hij nog ergens geinstalleerd staat, en anders moet je even je register doorzoeken op Smartfilter. Dan krijg je vast een aantal hits.
ja ik dacht ookal dat hij erop is geinstaleerd, maar ik heb alles doorgezocht en niets gevonden. (hoe zoek ik op in register?

btw kan het door norton antivirus komen?
want ik heb nog een 2004 versie (zat al bij de vaio) en die heeft de laatste dagen flink geupdated.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, ik heb geen ervaring met Norton 2004 en de laatste updates. Maar ik neem aan dat je kan zien welke updates je hebt geinstalleerd met Norton dmv. een log ofzo.

En zoeken in je register doe je met Control F :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
nog ff een snelle domme vraag, hoe kom ik in mijn register? (register van wat?)

Verwijderd

Het register van Windows. Start -> Uitvoeren (Run) -> "regedit" -> enter -> F3 -> "smartfilter" -> enter. Wat binnen de aanhalingstekens staat typ je in zonder de aanhalingstekens zelf.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 22:50 ]

Pagina: 1