iPhone hoe zou hij eruit zien?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 08:30
Aan alle fotoshopfanaten en speculanten: Er zijn speculaties van een iPhone, een ipod met fotofunctie zeg maar. Hoe zou hij eruit zien volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:02

SeatRider

Hips don't lie

ottovds schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:25:
Aan alle fotoshopfanaten en speculanten: Er zijn speculaties van een iPhone, een ipod met fotofunctie zeg maar. Hoe zou hij eruit zien volgens jullie?
En kun je er ook mee bellen? Of heet ie alleen maar zo? Daar kon je op wachten, een GSM met zoveel functies dat de telefoonondersteuning is komen te vervallen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zodra Apple een telefoon van geschikt formaat bouwt, met een clickwheel als enige bediening ben ik verkocht. Nummers kiezen gaat prima met zo'n menuutje, en het merendeel heb ik er toch al zelf ingeprogrammeerd. Dat hij ook een paar GB aan geheugen heeft voor MP3 zal mij een worst wezen, ik wil dat mijn telefoon zo lang mogelijk mee kan op zijn accu.

Photoshops van mogelijke Apple producten geef ik persoonlijk niet zoveel om. Zodra ik een stream kan bekijken waarin Steve dat ding in zijn hand houdt vind ik het pas interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lijkt me ideaal SMS'en zo een klik wheel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een mobiele telefoon, geen mobiel e-mail aparaat.

Dat je SMS'en als iets ziet dat bij een telefoon hoort is imo vrij sneu >_>. Met een telefoon kun je bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:37
Sneu? Denk je dat je tegenwoordig nog een telefoon verkoopt die niet kan SMSen? Een recente poll liet zien dat de meerderheid liever zijn belfunctionaliteit opgeeft dan de SMS functionaliteit van de GSM.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 15:26
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:58:
Dat je SMS'en als iets ziet dat bij een telefoon hoort is imo vrij sneu >_>. Met een telefoon kun je bellen.
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:00:
Sneu? Denk je dat je tegenwoordig nog een telefoon verkoopt die niet kan SMSen? Een recente poll liet zien dat de meerderheid liever zijn belfunctionaliteit opgeeft dan de SMS functionaliteit van de GSM.
Idd ik sms ook liever dan altijd maar bellen hoor :? En eerlijk gezegt vind ik het pas sneu als je voor zo'n iPhone dik geld zou moeten gaan neerleggen en je alleen een belfunctie krijgt met evt. MP3? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummers draaien met een clickwheel? Dat is zooo 1950.

Afbeeldingslocatie: http://www.sparkfun.com/shop/images/444.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ desertstorm. Zou wel stoer zijn imo :D

En @ andere lui. Ik geloof wel dat je liever sms't dan belt. En ik weet dat het tegenwoordig zo'n beetje standaard is. Maar er zijn ook zát mensen die dat sms'en maar dikke peop vinden. Bovendien is een telefoon voor veel mensen een telefoon. Géén typmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:30:
Lol @ desertstorm. Zou wel stoer zijn imo :D

En @ andere lui. Ik geloof wel dat je liever sms't dan belt. En ik weet dat het tegenwoordig zo'n beetje standaard is. Maar er zijn ook zát mensen die dat sms'en maar dikke peop vinden. Bovendien is een telefoon voor veel mensen een telefoon. Géén typmachine.
Maar dan nog, je gelooft toch niet serieus dat Apple een telefoon op de markt gaat brengen zonder SMS functie :P .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:14
Kurkentrekker schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:45:
..ik wil dat mijn telefoon zo lang mogelijk mee kan op zijn accu...
dan moet je dus niet bij apple wezen... 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:58:
het is een mobiele telefoon, geen mobiel e-mail aparaat.

_geweldig_ zo een reactie _o_
had je het ook gezegt als Microsoft z'n phone had uitgebracht zonder sms functie (die redelijk te gebruiken is) :P
en die baterij duur tja, apple heeft op dat punt nu niet wat je noemt een sterke naam.

het kan wel een mooie telefoon worden daar niet van, een beetje in de stijl van de N343 maar dan met mogelijkheden van een dure telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:26

JaQ

als Apple een telefoon net zo goed kan vermarketen als een mp3 speler, dan krijgen de telefoonfabrikanten een geduchte concurrent er bij. Ook al is het product inferieur en duurder, toch zal het verkopen als een speer ;)

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

JaQ schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:54:
Ook al is het product inferieur en duurder, toch zal het verkopen als een speer ;)
Ja, onbegrijpelijk hoe Apple rotzooi zoals de iPod Nano met z'n brakke display en lompe omvang verkocht krijgt :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nano is wel degelijk infereur, met zijn 14 uur accuduur voor een flashplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al elders aangaf; de patenten duiden op een device met een full touchscreen interface. Aangezien de iPod Video dat ook schijnt te gaan hebben, en Apple de concurrentie aan moet gaan met de telefoon producenten (immers; die beconcurreren Apple op het mp3 speler segment) want anders gaan ze de markt verliezen, lijkt het me niet meer dan logisch dat de iPod wordt uitgebreid met telefoon functionaliteit. Kortom iPhone == iPod.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:35:
De nano is wel degelijk infereur, met zijn 14 uur accuduur voor een flashplayer.
Er is altijd wel EEN nadeel te noemen van een apparaat, maar noem mij 1 speler die zo compact en licht als de Nano is en een mooi kleurendisplay heeft. Er valt altijd wel wat te zeiken als je perse een produkt wil afkraken :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 19:30
Tjah, er zijn nog geen echte details beschikbaar van een "iPhone" en deze gaan we ook echt niet vinden. Het lijkt me het beste om gewoon nog even af te wachten op een officiele publicatie van Apple en daarna kunnen we gerust verder gaan met een topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.