mediacenter

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• b4bol4t
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 10:30
Hallo,

Ik ben van plan dit setje als mediacenter te gebruiken alleen nu heb ik een probleem met de kast:
Ik zat te denken aan de cavalier4 van Coolermaster alleen deze was niet te leveren meer bij de leverancier waar ik de rest vandaan haal nu is mijn vraag wat is een leuke alternatiefe kast want ik begin een beetje scheel te kijken na al die kasten:)
Hebben jullie nog tips qua geluid productie ( er hoeft niet perse al een voeding in te zitten ) doe er dan wel een Tagan bij.
Er hoeft niet speciaal een display etc in nog tips :)
Hier mijn setje:

Media center:

Cooler Master Cavalier 4 300 Watt, Zilver
AMD Sempron 3100+, Socket 754, Boxed
TwinMos 512MB
Western Digital 250 GB
Asus K8N 48,74 48,74
Asus V9520-X/TD 128 MB, AGP 8X
TV kaart zap 1000

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Ik vind de D5 Media Center van Ahanix erg mooi. Ga hem zelf ook kopen als ik ooit een media-pc ga bouwen.
Afbeeldingslocatie: http://www.ahanix.com/images/Upload/Gallery/8_l_20056201748247110988234.jpg
En qua geluidsproductie: "The D5 Media Center enclosure comes standard with two quiet 60mm exhaust fans."

Ahanix Website

[ Voor 18% gewijzigd door vleppyniles op 08-04-2006 17:18 ]

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:29
wil deze ook, maar zie twee nadelen: de beperkte hoogte , geeft een probleem met inbouw van vga kaart met heatpipes en dat er maar 1 x 3,5'' hd inpast.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Die Ahanix schijnt dus verre van stil te zijn. Ik heb op een forum meerdere mensen gezien die 'm behoorlijk moesten modden om 'm stil te maken. De Dign variant schijnt stiller te zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb een Silverstonetek LC03. Dit is een solide stalen kast met een Alu front en dankzij Tagan voeding en zalman spulletjes lekker stil. Enigste probleem wat ik heb is dat m'n passieve videokaart (nvidia 6200 tc) 80 graden wordt....

Maar hitte is altijd een probleem bij alle desktop kasten icm huidige hardware, of je moet stilte willen opgeven. Tis namelijk zo dat bij de meeste desktopkasten maximaal 80x80mm fans erin kunnen en dan ook maar hoogstens 2 of 3 stuks. Echte goede airflow is een utopie bij die kasten.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Dit is geen PMG topic maar meer voor CSL :)

Echter voldoet je topicstart niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?, dus ga ik hem ook niet verplaatsen maar gaat dit topic op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.