Toon posts:

block

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel een online game. De afgelopen dagen kan ik niet in dit game komen vanwege de melding dat de servers onder inspectie zijn. Ik kan ook niet op hun site komen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik mijn pc alleen in het weekend gebruik en de nodige game updates gemist had(al verklaard dat niet de internet site problemen) . Daarna heb ik mijn laptop aangesloten maar deze kreeg dezelfde meldingen terwijl ik een paar uur daarvoor er nog gewoon mee had ge-gamed( op een andere lokatie).

Als ik via de buurman op internet ga dan kan ik gewoon in het game komen en op de site. Ik heb een melding op de site geplaatst en het schijnt dat er meer mensen last van hebben. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is of te omzeilen is.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:04

talin

ES-MA

welke site ?
welke melding ?
welke browser ? ( heb je er zelf ook al meerdere uit geprobeerd ? )

cookies verwijderd ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

Reptile209

- gers -

Hebben al die mensen (en je buurman) dezelfde provider? Dan zou het mogelijk eventueel daar aan kunnen liggen. Toch zou ik eerst proberen om je modem en eventuele routers eens uit en aan te zetten, firewalls te controleren en eventueel even uit te zetten. Check het spel voor updates of veranderingen (changelog op de site?).
Als dat niet helpt, neem dan eens contact op met de beheerder van die site of hij je ISP, je IP of andere dingen blockt. Want je ISP gaat dat zelf niet bewust doen lijkt mij, tenzij er bijvoorbeeld een routing of DNS probleem is dat toevallig jouw spel beïnvloedt.

Zo scherp als een voetbal!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Stuur anders even een mailtje met de melding dat je niet op de site kan komen.
Werken andere online games wel?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:16

DataGhost

iPL dev

Je weet ook 100% zeker dat je zelf niks hebt gedaan wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben? Je weet heel zeker dat je niet gecheat hebt, geen andere dingen gedaan die volgens de policy van dat spel niet door de beugel kunnen?
Het enige waar ik aan zou kunnen denken is dat je dns servers brak zijn, kijk eens of het ip van de site hetzelfde is op jouw pc als op die van je buurman. Als dit het geval is heb je waarschijnlijk toch iets uitgespookt waardoor je er niet meer op mag en de enige manier om dat te omzeilen is een andere internetprovider te nemen.

Je topictitel is overigens ook niet al te best en er ontbreekt redelijk wat info in je TS... misschien de Registratievoorwaarden en faq even doornemen?

[ Voor 15% gewijzigd door DataGhost op 08-04-2006 10:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
de site is www.silkroadonline.net
browser firefox en explorer alle twee geprobeerd
provider is wanadoo maar die heb ik ook mijn kamer alleen daar is het een livebox

Ik heb mijn router al aan en uit gezet.

Nee ik heb niet gecheat en cheaters worden gepost op de site met hun block termijn. Daarnaast blocken ze dan jou login gegevens anders kunned diegene die geblockt zijn nog altijd ergens anders spelen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 11:00 ]

• DataGhost
  • Laatst online: 13:16

DataGhost

iPL dev

[ Extra Inspection] Extra Inspection Completed

Date : 4/8/2006
inquiry : 703

Hello. This is Silkroad Online.

Today at 15:10 Korean Standard Time, extra inspection was completed.
nou dan :? :/
Het ziet er dus naar uit dat het komt omdat ze inspecties aan het uitvoeren zijn op hun servers... daar kunnen wij verder niks aan doen lijkt me, probeer de admins maar te mailen met de vraag hoe lang het nog duurt als je er nog steeds niet op kan.

[ Voor 37% gewijzigd door DataGhost op 08-04-2006 11:06 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
block zegt natuurlijk niet zo heel veel over je probleem he ;). Probeer een goede titel te verzinnen en vraag een topictitle change aan via dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat is het niet.

Ik kan via de verbinding van de buurman op de game server komen maar via ons eigen netwerk lukt het niet. Ik heb dit al tegelijkertijd geprobeerd

Verwijderd

Check anders ff je DNS instellingen :) Of gebruik een andere DNS server :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:55:
de site is www.silkroadonline.net
browser firefox en explorer alle twee geprobeerd
provider is wanadoo maar die heb ik ook mijn kamer alleen daar is het een livebox

Ik heb mijn router al aan en uit gezet.

Nee ik heb niet gecheat en cheaters worden gepost op de site met hun block termijn. Daarnaast blocken ze dan jou login gegevens anders kunned diegene die geblockt zijn nog altijd ergens anders spelen
Misschien een foutje dan? Zoals ik al zei, stuur ns een mailtje.

• Bertus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:09:
nee, dat is het niet.

Ik kan via de verbinding van de buurman op de game server komen maar via ons eigen netwerk lukt het niet. Ik heb dit al tegelijkertijd geprobeerd
En als je naar een ander ip (server) gaat? wat zijn de resultaten van een tracert?

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zo weten hoe je dat doet zo ik het gelijk doen. Zou je het alsjeblieft wat meer voor een leek kunnen opschrijven

• RoD
  • Niet online

RoD

run -> cmd -> tracert [ip] of [url]

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 08-04-2006 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik hier dan aan zien?

lijst ziet er ongeveer zo uit

1- timed out
2 8ms 9ms 9 ms 195.190.249.20
3 12ms 12ms *
4 timed out
5 11ms * 10ms
6 timed out
7 * * 93ms
8 timed out
9 172ms * *
10 tot en met 30 timed out

Zelfde gedaan via ander netwerk en dan krijg ik pas rond de 20ste time outs

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 11:40 ]

• Bertus
  • Niet online
Je kan kopieren vanuit je dosbox...

al met al ziet heter niet echt goed uit

DNS servers eens aanpassen / updaten?

[ Voor 53% gewijzigd door Bertus op 08-04-2006 11:58 ]

Heeft ook een computer!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
het probleem ligt bij wanadoo, er zijn veel meer spelers van deze game met wanadoo die niet kunnen connecten. Ook worden sommige websites niet weergegeven.
Pagina: 1