[XP] Vormgeving Windows blijft op klassiek staan*

Pagina: 1
Acties:

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
hallo,

ik ben een beetjes bezig om de timings van mijn geheugen wat strakker te zetten. Als ze te strak staan dan krijg je wel eens zo'n blauw scherm dat er een leesfout heeft plaats gevonden en dat windows daarom word afgesloten. Dit heb ik al enkele keren gehad zonder problemen, gewoon de timings wat minder strak zetten en windows starte al weer normaal op. Maar onlangs gebeurde hetzelfde en starte ik windows opnieuw op met het gevolg dat de vormgeving van windows als het thema 'klassiek'staat ingesteld. Er is ook geen mogelijkheid om dit te veranderen. Ik heb al systeemherstel geprobeerd maar dit lukt niet.

hoe kan ik er voor zorgen dat de vormgeving weer het thema 'windows xp stijle'word?

bvd

wessel

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:12
Draait de service Thema's wel?

• aeroxtaxi
Ja , staat aan.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat de Windows versie er in staat - let hier aub ook zelf op :)

• aeroxtaxi
niemand?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dat werkt op GoT niet zo. Je kunt je topic na 24 uur even een schop omhoog geven. Daarvoor is het niet toegestaan.

Als systeemherstel niet lukt, wat in principe altijd moet lukken, zou het kunnen dat bepaalde thema's op de een of andere manier al eerder zijn verdwenen. Op welke manier probeer je het thema te veranderen?

Als niets lukt is een reparatieinstallatie vanaf CD nog altijd een optie.

[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 08-04-2006 17:12 ]

ARME AOW’er

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer eens deze optie te controleren. Waarschijnlijk weet je hem al staan maar ik heb er toch even nummertjes bijgezet voor de duidelijkheid :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/admiralfreebee/stijl.gif

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De Thema's service draait? Heb je je uxtheme misschien gepatched? Staat in je register onder HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\\Themes wel de goede ingesteld?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• aeroxtaxi
is al opgelost, ik had een ghost image gemaakt nadat ik windows had geinstalleerd en die heb ik terug gezet. Alles is nu weer normaal.

bedankt voor moeite allemaal.

wessel
Pagina: 1