FaQ sub forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft_dutch
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 21:46

daft_dutch

>.< >.< >.< >.<

Topicstarter
zoals jullie weten zijn salamander& friends bezig voor een nieuw FaQ
Is het niet veel beter om een Faq subforum te maken
een stel mensen die er verstand van hebben. schijf en edit rechten geven.

Heb je ruimte voor de Faq distro reviews, veel terug komende vragen en tips/truuks
zonder dat het een enorm groot verhaal wordt

[ Voor 12% gewijzigd door daft_dutch op 07-04-2006 23:21 ]

>.< >.< >.< >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als binnenkort "de merge" komt (yeah :p) dan wordt er -zo wordt er gehoopt en beweerd- ook een wiki functie ingebouwd. Misschien niet gelijktijdig, maar dat is wel het plan. Dan kunnen dus heel veel FAQs in de wiki komen en hoeft er niet meer diep in GoT gezocht worden.
hoort dit niet alleen in BUG :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was al zo'n wiki-achtig terrein voor de ontwikkeling van 'n FAQ... Dat is trouwens alweer 'n jaar geleden geloof ik. Ik heb even gezocht naar het topic, maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ondanks dat het met name over tweede voorstel nieuwe FAQ voor NOS gaat ( :* ) , NOS --> LA :)

Wiki: zie de sig van Spider.007. http://gotwiki.spider007.net. Vooralsnog redelijk op non-NOS gericht :P

Het is een leuk idee. Maar subfora zijn voor zover ik weet niet zomaar mogelijk met React (en dus op GoT). Hoe dan ook, "een stel mensen die er verstand van hebben" zijn imho (nog even los van het zin hebben en ook het talent hebben om er een goedlopende FAQ van te maken) de manieren van mods die FAQs bijwerken, losse artikelen via mail/IM of een topic krijgen en heel heel af en toe een initiatief als het topic van salamander imho zeker genoeg met de wiki in het achterhoofd <-- de definitie van wie er in zo'n apart FAQ-forum mag vind ik wat eng om te maken. Zeker op enige termijn aangezien elke maand opnieuw kijken wie op dit moment de beste keuzen zijn me niet zo handig lijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als dit: Grote topicstarts: meer mogelijkheden?
Ik denk verder niet dat het een hoogstaand succes zal worden. Je zal maar een stel geinponems tegen komen :X Daarnaast moeten die rechten ook nog eens worden uitgedeeld, wie gaat daar voor zorgen?

Mijn mening: Leuk bedacht, maar ik denk niet dat het er in zit.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

daft_dutch schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:20:
Is het niet veel beter om een Faq subforum te maken
een stel mensen die er verstand van hebben. schijf en edit rechten geven.

Heb je ruimte voor de Faq distro reviews, veel terug komende vragen en tips/truuks
zonder dat het een enorm groot verhaal wordt
Wat is dan het voordeel ten opzichte van wat er nu kan?

De nadelen zie ik als overtuigd zwartkijker wel - je krijgt een forum met ongeverer 40 FAQ's die elke dag op een andere plek staan omdat er af en toe eens een update in gebeurd. Die faqs komen niet terug in de search als je je search beperkt tot een bepaald subforum en omdat (iedereen want iedereen heeft wel ergens verstand van :P ) er zomaar in kan wijzigen weet de crew niet meer wat nou in de FAQ staat, en of het gene wat er in staat eigenlijk wel juist is? :)
Pagina: 1