Klacht over banner die geluid maakt *

Pagina: 1
Acties:

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Topicstarter
De laatste dagen staat er een zeer irritante Flash advertentie op de frontpage met toetsen van een toetsenbord die ook nog eens geluid maken.

Ik heb het vinkje in me ie (geluiden uit browser niet tonen) al uitstaan, maar aangezien het flash is blijft het geluid er doorheen komen :(

PS. dit verhaal zoals onderin de FAQ bovenaan deze pagina staat kan ik niet openen.

[ Voor 23% gewijzigd door RRX op 14-04-2006 13:08 ]

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Ik vind de reclame van Artsen Zonder Grenzen nog vervelender. Het is erg vervelend wat daar gebeurt, maar ik vind het totaal niet kunnen dat dit filmpje lekker bandbreedte gaat lurken. Het is dat ik geen datalimiet heb..

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kan ook gewoon flash uitzetten. Maar dat is meer een work-around :).

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Topicstarter
AG Carriëre, dat is hem hij kwam net weer langs, wist net de naam niet. Flash uitzetten is een beetje onhandig aangezien sommige sites flash ook als positieve toevoeging gebruiken ipv reclame...

mijn T.net systeemspecspagina

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ook niet als het controleerbaar is met een vinkje? Ik zet standaard flash uit en als het nodig is vink ik het tijdelijk aan. Samen met stilstaande gifs is browsen dan weer heerlijk. Hier een plaatje met wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/vinkje.png

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 20:11
Deze advertentie zorgt er voor dat ik tweakers.net minder bezoek en veel vaker afsluit.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

RRX schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:46:
De laatste dagen staat er een zeer irritantie Flash advertentie op de frontpage met toetsen van een toetsenbord die ook nog eens geluid maken.

Ik heb het vinkje in me ie (geluiden uit browser niet tonen) al uitstaan, maar aangezien het flash is blijft het geluid er doorheen komen :(
Welke banner gaat het precies om? En is dat een top-banner, skyscraper of zo'n vierkante bigad?
PS. dit verhaal zoals onderin de FAQ bovenaan deze pagina staat kan ik niet openen.
Inderdaad; ik zal eens navragen waarom dat topic niet in een publiekelijk forum staat.

Intentionally left blank

• Hertog_Martin
Gaat om 'AG Carriere Dagen' en is een top banner

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hertog_Martin schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:51:
Gaat om 'AG Carriere Dagen' en is een top banner
Die maakt bij mij geen geluid :?

Edit: hij lijkt alleen de eerste keer eventjes geluid te maken nadat je er met je muis overheen bent gegaan. Daarbij moest ik mijn volume flink opendraaien om het te horen.

[ Voor 32% gewijzigd door crisp op 08-04-2006 23:05 ]

Intentionally left blank

• Hertog_Martin
Onzin, ik heb er namelijk juist steeds last van als ik tweakers.net open heb maar ondertussen op andere site's zit. Werk met IE zonder tabbed browsing en kan dus elke keer de browser et tweakers afsluiten als ik dat geluid weer hoor. Het is niet knalhard nee maar zeker niet zacht, het is gewoon mega-irritant om in stilte te zitten en dan om de 15 min ofzo ineens tiktiktiktik van die banner te horen.

Ik dacht dat tweakers altijd wel netter was dan banners met geluid te gebruiken.. niet dus

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hertog_Martin schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:33:
Ik dacht dat tweakers altijd wel netter was dan banners met geluid te gebruiken.. niet dus
Gozer, relax. Het moet ons wel opvallen voordat we onze bannerboer erop aan kunnen spreken 8)7

Sowieso hoor ik bijna nooit geluiden van banners, maar dat heeft blijkbaar iets te maken met de brakke flashondersteuning onder linux :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat moto-moi zegt. Ik werk vaak ook graag in stilte en heb daarom meestal m'n geluid niet eens aanstaan :P
En als het maar om de 15 minuten is dan is het al helemaal niet vreemd dat we dit niet eerder opgemerkt hebben...

Intentionally left blank

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15

Nox

Noxiuz

Bij mij iedere keer zodra die vingers over die toetsjes gaan, krijg ik dat getik te horen.

Overigens, moet ik dan iedere keer met een omweg naar mijn menu gaan ? ik heb mijn favorieten in zon werkbalkje staan, precies boven die banner.

EDIT:

ff wat gerefresht, kreeg na 3x alweer die banner te pakken.

Hij doet het de eerste 2 keer dat getik, daarna hoor ik er niets meer van. Maar dan nog, als ik 1x ff kijk voor nieuws, dan heb je wel 2x of 1x dat getik.

[ Voor 33% gewijzigd door Nox op 09-04-2006 21:01 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Ik moet ook zeggen dat de banner (AG Carriere Dagen) nogal irritant is. Ik heb dat getik nu al een keer of twintig gehoord aangezien je muis nogal eens naar het menu gaat of naar je favorieten en dan gaat mn muis dus weer over de banner.

[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 10-04-2006 09:28 ]

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Inderdaad een irritante banner. Bannen dat ding...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Hertog_Martin
Hij is nog niet weg :{

Ik heb nu zeker al een keer of 50 op zoek moeten gaan naar de tweakers.net browser waarop de banner is om die browser vervolgens af te sluiten..

zit je snel ff een mp3tje te luisteren of een trailer te kijken en dan tik tik tik tik.. en dan vaak laat ik geluid aanstaan.. kan ook mn headset niet meer op hoog volume naast me laten liggen op bureau want daar hoor je het ook doorheen...

maar interesseert jullie blijkbaar niet dat jullie gebruikers last hebben.

maar tja zo gaan wel mensen op zoek naar adblockers.. ik doe daar (nog) niet aan, maar des te meer banners er met geluid komen, hoe interessanter dat word..

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 16:34

pmeter

Poes!

Ik gebruik mijn computer vaak voor geluidsopnamen. Als ik bijvoorbeeld een Live uitzending van 3 uur van Radio 4 in Cool Edit opneem, kan ik in de tussentijd eigenlijk niet internetten. Als er een geluidsbanner opduikt is de hele opname mislukt!!!

Mijn oplossing is door middels VNC op mijn server (zonder scherm) te internetten. Dat werkt wel traag...

Kan niet een of andere hacker de geluidsmodule uit de flash applicatie slopen? >:)

Verwijderd

Misschien is de oplossing van wwillem iets voor jou?

• DJSmiley
  • Laatst online: 27-02 14:05
pmeter schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:33:
Ik gebruik mijn computer vaak voor geluidsopnamen. Als ik bijvoorbeeld een Live uitzending van 3 uur van Radio 4 in Cool Edit opneem, kan ik in de tussentijd eigenlijk niet internetten. Als er een geluidsbanner opduikt is de hele opname mislukt!!!

Mijn oplossing is door middels VNC op mijn server (zonder scherm) te internetten. Dat werkt wel traag...

Kan niet een of andere hacker de geluidsmodule uit de flash applicatie slopen? >:)
nofi, maar er vanuitgaand dat je een radio aan je line-in hebt kun je toch die gewoon als enige input gebruiken?

of je moet een stream bedoelen, in dat geval is het een ander verhaal, dan wordt t idd afblijven of streamripper gebruiken

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Inderdaad irritant. Ik begrijp dat dit bij wijze van uitzondering er door heen kan glippen, maar ik zie hem al weer een paar dagen. Mag ie alsjeblieft weg of zonder geluid?

|_____vakje______|

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het hier verder niet meer met Daniel over gehad aangezien ik de hele week ziek was. In ieder geval heeft het geen zin op dit moment aktie te ondernemen aangezien het weekend is (en dit kwalificeerd niet bepaald als een noodgeval ;) ). Ik hoop hier dinsdag op terug te kunnen komen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1