Toon posts:

Philips DVDR 7300, Casema Digi & Guide Plus+

Pagina: 1
Acties:
  • 746 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey Mensen
Eindelijk na 3 ****ing maanden is mijn Philips DVDR 7300 toch nog binnengekomen. Dus ik lekker aansluiten.. en mijn Casema digiTV ding erop aansluiten. En toen de Guide Plus+ ... ik snap echt niet hoe het werkt... in de ene installatie staat dat je hem op 19 moet zetten.. de ander op TMF... en als je de recorder op Standby zet dan gaat hij de gids downloaden. Maar als je hem op 't hosting kanaal zet dan zou hij automatisch al gaan downloaden. NOT!... ik heb al van alles geprobeerd.

Heeft iemand al ervaring hiermee?

Gr.
P.

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Guide+ haalt zijn EPG 's nachts binnen van TMF of Eurosport (hangt af van het gebied waar je woont, vandaar de postcode die je moet invoeren). Ding 's nachts dus aan laten staan. Helaas kon je bij de vorige series de dvd recorder niet forceren om EPG gegevens binnen te halen.

Maar na een hele nacht aanstaan heeft ie de gegevens dus gewoon binnen.

Guide+ is trouwens een systeem voor je analoge kabel, dus niet voor je digidinges

[ Voor 27% gewijzigd door flagnite op 08-04-2006 19:04 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:05:
Hey Mensen
Eindelijk na 3 ****ing maanden is mijn Philips DVDR 7300 toch nog binnengekomen. Dus ik lekker aansluiten.. en mijn Casema digiTV ding erop aansluiten. En toen de Guide Plus+ ... ik snap echt niet hoe het werkt... in de ene installatie staat dat je hem op 19 moet zetten.. de ander op TMF... en als je de recorder op Standby zet dan gaat hij de gids downloaden. Maar als je hem op 't hosting kanaal zet dan zou hij automatisch al gaan downloaden. NOT!... ik heb al van alles geprobeerd.

Heeft iemand al ervaring hiermee?

Gr.
P.
Ik heb m ook gekocht gisteren bij MM, guide+ moeten we even aan wennen denk ik