Toon posts:

Uhum.......Driver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit GVD vast bij het eerste level, ja die ene in de garage ja :(
Ik krijg het niet voor elkaar om die 180 te maken, de rest is no problemo....grrrrrr
Tips iemand? :)

Verwijderd

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Zo heb ik het ook gekregen.

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:30
Volges mij hetzelfde als een burnout, alleen dan de toets ingedrukt houden...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ja en dan gewoon een zwengel aan het stuur geven. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb ik ook gehad ja, eerste level en ik wilde de CD al een slinger uit het raam geven. Maar idd oefenen en nog eens oefenen, heb er een dag over gedaan.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Volg de training ook es, doet ie het toch voor?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

racegames zijn niet me sterkste kant, zit er 4 uur mee te kloten, komt me maat ff langs, (is racegame bikkel) hoppa eerste keer helemaal compleet, met nog 10 seconden over :(

naja, kon iig verder spelen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik vond dat level echt niet moeilijk. had binnen 10min. gedaan. Als het een pc-versie is dan kun je trouwens ook ff de file mladder.dml (in \data geloof ik) editen, gewoon openen met een text-editor en dan dit editen:
SETCITY [MIAMI]

RENDER 2

INTERVIEW
QUITONFAIL

ROOM
MISSION 1
QUITONFAIL
ENDROOM
dit moet je veranderen naar:
SETCITY [MIAMI]

RENDER 2

ROOM
MISSION 1
QUITONFAIL
ENDROOM
Nu wordt het garage-level gewoon overgeslagen.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ja precies,
Na een aantal uren gefrustreerd slippen in die garage, met dat irritante stemmetje die me steeds duidelijk maakte dat het niet goed ging, ben ik maar gestopt. Tis dat ik em niet gekocht had, anders was ie direct teruggegaan naar de winkel. Toch maar weer eens van stal halen.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik ben nooit zo'n fan van race spellen geweest, maar ik had nou niet echt moeite met het eerste level. Als je maar de theorie weet achter hoe je de moves moet doen (ik heb me nog rot gelachen om een vriend die probeerde een 360 te doen zonder z'n stuur in het midden om te gooien. Als je dat niet weet, dan lukt het je gewoon niet) dan zit het wel goed... Met een beetje oefening heb je 'm dan zo.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Moet hem ook meer weer es verder spelen. Was ergens in San Fransisco gebleven. Leuk spel, wel een beetje oud, geen super graphics maar sfeer is leuk, muziek is aardig en het heeft nog een leuk verhaal ook. Filmpjes zijn ook grappig.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:38
Driver was echt zwaar vet vond ik!! HEt reed echt leuk. De truc is om genoeg snelheid te hebben, en dan inderdaad met de handrem de 180 maken.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de hints........btw, alles lukt me makkelijk in ongeveer 35 a 40 seconden, maar dan moet ik die 180 nog maken, en dat lukt me gewoon niet.....grrrrrr :(

Ik heb btw die wijziging gedaan en dat werkte al een groot deel van mijn frustraties weg....LOL :)

• Acolyte57

Acolyte57

Je moet even het handrem indrukken en loslaten goed timen ten opzichte van je draai. Te lang inhouden en je rijdt niet meer door, te kort en je maakt niet een goede draai.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Met veel wielspin optrekken (Burn out), flink ingedrukt houden. dan zou het ook moeten lukken als je dan flink naar rechts of links stuurt.

• Digital-DNA
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

180 moeilijk????
backwards misschien
maar vooruit gewoon lekker gassen, stuur omgooien en eventjes de handrem erop (forse tik (dus niet tikje)), easy!

beste ff om die paal dan heb je de meeste ruimte, net als wordt voorgedaan (dan komt je namelijk zeker aan je 180)

na dat ik het maanden niet had gespeeld was het mij in 3 keer gelukt 'm weer te halen

www.nintendocasemods.com

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:38
Ik heb het vroeger echt veel gespeeld, het was gewoon zwaar vet. Ik had t een tijdje geleden gekopieerd voor een maat van me op de TU, en hij proberen, proberen, ruim een uur was ie ermee bezig geweest, ik kom aanlopen: "Lukt het?", "Niet echt", "Laat mij maar ff". Ik had het weer in 1 keer gehaald :). Net fietsen

Verwijderd

HAHAHA wat een #@#$%^ NEWBIES zijn jullie ook.
Moet je cheaten om het 1e level te haluh |:(
Het is echt wel te doen hoor...
Ik kan et nog met toetsenbord.
Als je het spel een beetje goed wilt spelen, moet je die garage toch wel in 35 seconden kunnen doen.

180 is gewoon de handrem inbeuken. Dan doe je em al. Dan gelijk een burn-out erachteraan. Dan heb je gelijk de 360 erbij ;).
Any questionz ? :)

Driver ownz.
Ik kan em niet uitspelen btw. Het 1 na laatste level kom ik niet door. Ben ik altijd 5 seconden te laat ofzo :( :(

Verwijderd

180 is toch niet moeilijk?! in het midden van de garage vaart maken pijltje links/ rechts (hangt er maar vanaf welke kant je op wil) en de handbrake. Ik zou eerder denken dat de reverse 180 problemen oplevert. Bij mij toenderijd wel in ieder geval, brake test en speed was ook wel lastig, maarja ik heb het gehaald

Verwijderd

eigenlijk vind ik het soms erg frustrerend dat een agent frontaal op je inramt (dat doen ze in het echt toch ook niet?!) dan is het snel gedaan met je auto!

Of vlak voordat je bij het einde bent eerst nog ff een tail moet kwijtraken. :(
Mij lijkt deel 2 dan mooier...kan je ook uitstappen.

• Acolyte57

Acolyte57

Heb ik ook altijd jammer gevonden. Zou het gaver vinden als ze GTA stijl zo voor je neus slippend stil gaan staan om je te dwingen te stoppen/af te wijken.

Ik zou het nog koeler vinden als ze GTA stijl zouden uitstappen en op je kar begonnen te schieten >:)

Verwijderd

Weet je wat echt shit is?:+
Dat driver2 niet voor de pc uit komt|:(
Pagina: 1