Digitaal en EAX of Anoloog en A3D 2.0

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 15:39
Ik heb onlangs een DTT2500 speakerset gescoord, maar ik moet er ook nog ff een lekkere geluidskaart bij hebben (heb nu SB128), en nu kan ik kiezen, een digitale met EAX (SB Live! player 1024(geen platinum)) of anoloog met A3D 2.0 (TerraTec Xlerate Pro).

Ik kan die Xlerate Pro niet digitaal aansluiten (denk ik) omdat hij een TOS-link (optisch) heeft, en volgens mij ondersteunt de DTT2500 dat niet.

Nu wil ik eigenlijk wel weten wat nou beter klinkt, digitaal + eax of anoloog + a3d2.0

Verwijderd

Uit veel tests is gebleken dat A3D 2.0 beter, veel beter klinkt dan EAX. Er zijn echter ook kaartjes die wel digitale porten hebben. De SQ2500 is helemaal een goeie kaart en heeft als het goed is ook een digitale port. ;) Er hangt echter wel een prijskaartje aan :(

Verwijderd

Commdante, dat zei hij ook, SQ2500 heeft indeed digi-poort, maar die is Optisch en wordt niet door DTT2500 ondersteund, aldus Terranca. Zo veel boeit digi niet hoor, misschien geheel ruisvrij, maar goeie kabels ook

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Uhhh bloody-titan de SQ2500 heeft inderdaad een perfect digital uit maar zeker geen optische maar een gewone, dus die kan je aansluiten op je dtt2500, of een turtle beach of zo die kan je ook op je dtt2500 aansluiten. En ik zou zeker voor a3d2.0 gaan (dus vortex2) want das echt super en bovendien met de nieuwste aureal drivers kan je ook eax doen!

Click hier niet