Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn cookies/sessies en alles wat te maken heeft met inloggen (op forums/sites). Ik moet steeds als ik na een tijdje op een site kom mijn username en wachtwoord opnieuw intypen. Opzich niet zo erg zal je denken, is ook niet, maar wel ontzettend irritant 
Als ik dus na een tijdje op bijvoorbeeld tweakers kom en op het forum wil rondneuzen, moet ik vrijwel altijd mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw intypen. Ook bij andere sites.
Ik heb al van alles geprobeerd maar eigenlijk niets heeft nog geholpen
Het rare is ook dat ik een PHP/MySQL script heb om in te loggen. In VMWare kan ik gewoon inloggen werkt het perfect, bij iemand anders werkt het ook gewoon, behalve bij mij.
Iemand die hier een oplossing voor heeft ??
Modjes, Ik wist niet echt waar ik dit neer moest zetten hoop dat het goed staat
Anders verplaats hem maar
Als ik dus na een tijdje op bijvoorbeeld tweakers kom en op het forum wil rondneuzen, moet ik vrijwel altijd mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw intypen. Ook bij andere sites.
Ik heb al van alles geprobeerd maar eigenlijk niets heeft nog geholpen
- Ik heb al mijn cookies etc via IE verwijderd en in FF alles verwijderd via extra-> opties
- Met CCleaner van alles weggegooid.
- Met de hand alles weggegooid wat er nog stond van Temp Internet files etc..
Het rare is ook dat ik een PHP/MySQL script heb om in te loggen. In VMWare kan ik gewoon inloggen werkt het perfect, bij iemand anders werkt het ook gewoon, behalve bij mij.
Iemand die hier een oplossing voor heeft ??
Modjes, Ik wist niet echt waar ik dit neer moest zetten hoop dat het goed staat