Bestaand symbool in flash opnieuw bewerken

Pagina: 1
Acties:

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:28
Hallo,

Ik ben een intro aan het maken met flash. Op de eerste layer staat een afbeelding. De 2e layer schuift er als een verrekijker overheen en stopt in het midden van de afbeelding. Dat gedeelte (het midden) wil ik nu bewerken. Maar flash heeft daar dus een symbool van gemaakt.

Hoe kan ik in dat stukje door middel van een nieuwe layer een nieuw stukje flash maken?

Ik werk met flash mx 2004

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dubbelklik eens op je symbool :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• peppie71
Dit moet het worden

Je kijkt met een verrekijker (zwart scherm) van links naar rechts over een scherm met een landschap.
In het midden van dat landschap staan bergen. De kijker stopt daar en dan smelt de sneeuw van de bergen en vormen een woord.

Dat zwarte scherm met dat rondje laat ik dus bewegen van links naar rechts over een layer met een landschap. Maar ik kan niks doen in die layer.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:39
peppie71 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:58:
Je kijkt met een verrekijker (zwart scherm) van links naar rechts over een scherm met een landschap.
In het midden van dat landschap staan bergen. De kijker stopt daar en dan smelt de sneeuw van de bergen en vormen een woord.
Waaruit bestaat dat landschap met bergen dan? Heb je dat in flash gemaakt? Indien ja, is het dan een movieclip? of iets anders?

Je kunt altijd nog wijzigingen in flash maken, desnoods ram je net zo lang op [ctrl b] (break apart) tot je kan editen...
ik heb echter zo'n vermoeden dat je nog niet zoveel ervaring met flash hebt. Dus vertel eerst eens wat je opzet nu is, dan kunnen we je misschien helpen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• peppie71
Nee, zo heel veel ervaring heb ik ook nog niet.

De bergen staan in een landschap. Dat is een foto die ik van getty images heb gehaald. Daar wil ik sneeuw op maken en die dan laten smelten en dit moet weer een woord vormen.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

peppie71 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:55:
De bergen staan in een landschap. Dat is een foto die ik van getty images heb gehaald. Daar wil ik sneeuw op maken en die dan laten smelten en dit moet weer een woord vormen.
Even beetje offtopic, maar kijk wel uit met getty images wanneer je dat beeld wel online zet maar er niet voor betaald hebt. Kans is natuurlijk klein, maar je moet het risico net willen lopen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1