ik loop en al een half jaar mee, maar ik moet het gewoon kwijt. Ik voel me ellendig, ik had tot een half jaar terug nog nooit sex of wat dan ook gehad. Tot toen. Ik lag met een paar vrienden strondlazarus in een caravan en half in de nacht heb ik sex met mijn beste vriend gehad. Ik ben hetero, ik voel me kut, shit man. De eerste keer dat ik sex heb, en ik doe het met een gozer.
Normaal gesproken herinner ik me niets meer de volgende dag als ik gedronken heb, maar dit staat in mijn geheugen gegrift, ik kom er niet vanaf, ik kan aan niks anders denken, ik voel me smerig. Hoe ga ik dit ooit aan mn vriendin vertellen, dat kost me mn relatie. Ik wordt gek, hoe heb ik het ooit kunnen doen, ik dacht dat ik mn verstand nog wel bij me zou hebben als ik dronken ben, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik wordt echt gestoord als ik er aan denk. Iedereen zal me laten vallen als ze hier achter komen. Hoe kan ik ooit mezelf nog accepteren? Ik heb dit al zolang voor me gehouden maar ik kan het niet, ik moet het vertellen, ik ga kapot.
Verwijderd
zooooooooooOOOOOOOOOOoooowwww
da's nog eens een kater zeg....
snel vergeten is de enige oplossing denk ik
da's nog eens een kater zeg....
snel vergeten is de enige oplossing denk ik
Rustig aan!! Niet zo druk maken!
Het is nu eenmaal gebeurd en je kan het niet terugdraaien... Schijnt trouwens vaker voor te komen bij jongeren; puur iets van experimenteren.. en je bent er op een harde manier achter gekomen dat je het niet echt zo denderend fijn vond... Weer wat geleerd.. weet je dat je dat op latere leeftijd niet meer doet...
Zijn zat mannen die ff naar een parkeerplaats rijden om ff te genieten terwijl hun vrouw thuis op hun zit te wachten... dat vind ik erger dan wat er bij jou gebeurd is...
Als je er echt heel veel problemen mee hebt dan is het misschien verstandig om hulp in te schakelen.. en daarvoor hoef je je niet voor te schamen!!!... RIAGG is misschien een goede start om te beginnen...
Het is nu eenmaal gebeurd en je kan het niet terugdraaien... Schijnt trouwens vaker voor te komen bij jongeren; puur iets van experimenteren.. en je bent er op een harde manier achter gekomen dat je het niet echt zo denderend fijn vond... Weer wat geleerd.. weet je dat je dat op latere leeftijd niet meer doet...
Zijn zat mannen die ff naar een parkeerplaats rijden om ff te genieten terwijl hun vrouw thuis op hun zit te wachten... dat vind ik erger dan wat er bij jou gebeurd is...
Als je er echt heel veel problemen mee hebt dan is het misschien verstandig om hulp in te schakelen.. en daarvoor hoef je je niet voor te schamen!!!... RIAGG is misschien een goede start om te beginnen...
Het zit toch wel in je?
Zelfs al je strontlazerus bent moet er iets zijn dat je tegenhoud...
Bij mij in ieder geval wel, ik word juist extreem hetero als ik dronken ben (arme meisjes)...
Weet je 100% zeker dat je niet bi bent?
En anders tja... logisch dat je je vies voelt. Ik zit nu al te rillen net als ik toen ik bij love letters (wat mijn vriendin zat te kijken) 2 gozers zag zoenen... *shiver*
Misschien moet je het maar vergeten dan, of gewoon negeren en onderdrukken, want anders blijf je er altijd last van houden...
Zelfs al je strontlazerus bent moet er iets zijn dat je tegenhoud...
Bij mij in ieder geval wel, ik word juist extreem hetero als ik dronken ben (arme meisjes)...
Weet je 100% zeker dat je niet bi bent?
En anders tja... logisch dat je je vies voelt. Ik zit nu al te rillen net als ik toen ik bij love letters (wat mijn vriendin zat te kijken) 2 gozers zag zoenen... *shiver*
Misschien moet je het maar vergeten dan, of gewoon negeren en onderdrukken, want anders blijf je er altijd last van houden...
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
die vriend van je is wel homo?
edit:
Als ik je vriendin zou zijn zou ik het je ook niet vergeven want binnen een relatie is er geen ruimte voor sex met anderen.
En dan maakt het niet uit of het mm/mv/vv is.
Als ik je vriendin zou zijn zou ik het je ook niet vergeven want binnen een relatie is er geen ruimte voor sex met anderen.
Jonge maak je niet druk, ik heb een kameraad en die tongt ook wel eens met een gozer die in zijn studentenhuis woont als we uitgaan, gewoon omdat ze lazarus zijn, en zijn vriendin heeft laatst nog een andere meid getongd die overigens 6 andere jongens op diezelfde avond had getongd.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Verwijderd
Ach, ik weet niet hoe oud je bent, maar waarschijnlijk was je gewoon een beetje je "normen en waarden" kwijt en gaf je je over aan je diepere verlangens. Maar ja, misschien ook wel niet, maar dan geeft het nog niet zoveel, dan weet je tenminste zeker dat je geen sex met jongens wil..
Er gebeuren wel raardere dingen in de wereld, maak je niet te druk over dat andere mensen je laten vallen, dan kom je wel andere mensen tegen die het wel begrijpen. En zoals Mastermind al zei, in een studentenhuis gebeuren wel vreemdere dingen na veel drank en drugs..
We maken allemaal wel eens fouten en soms ontdek je door dit soort execessen wat je nou precies wil..
Heb je het wel safe gedaan??
Er gebeuren wel raardere dingen in de wereld, maak je niet te druk over dat andere mensen je laten vallen, dan kom je wel andere mensen tegen die het wel begrijpen. En zoals Mastermind al zei, in een studentenhuis gebeuren wel vreemdere dingen na veel drank en drugs..
We maken allemaal wel eens fouten en soms ontdek je door dit soort execessen wat je nou precies wil..
Heb je het wel safe gedaan??
Verwijderd
Toen je dronken was waren alle remmen eraf.
Dus; zal het zeker experimenteel geweest zijn en op dat moment was het heerlijk.
Misschien ben je wel bi..nou en! tegenwoordig kan alles.
Je moest eens weten dat heel veel mannen met een vriendin sex hebben met een man(en dus bi zijn).
Ik ben zelf geen homo, maar heb in de vriendenkring een bi-vriend(meer homo dan bi) die dit dagelijks ervaard.
Beschouw het dus gewoon als experimenteel.
Hier zit namelijk ook bij de meeste mannen een taboe op.
Aangenomen dat je nog jong bent zou ik het niet verder vertellen...de kans is groot dat je ermee gepest gaat worden en dat maakt het beroerder.
Wel zou je bij je ouders te rade kunnen gaan, die kan je tenslotte wel in vertrouwen nemen.
Succes ermee.
Dus; zal het zeker experimenteel geweest zijn en op dat moment was het heerlijk.
Misschien ben je wel bi..nou en! tegenwoordig kan alles.
Je moest eens weten dat heel veel mannen met een vriendin sex hebben met een man(en dus bi zijn).
Ik ben zelf geen homo, maar heb in de vriendenkring een bi-vriend(meer homo dan bi) die dit dagelijks ervaard.
Beschouw het dus gewoon als experimenteel.
Hier zit namelijk ook bij de meeste mannen een taboe op.
Aangenomen dat je nog jong bent zou ik het niet verder vertellen...de kans is groot dat je ermee gepest gaat worden en dat maakt het beroerder.
Wel zou je bij je ouders te rade kunnen gaan, die kan je tenslotte wel in vertrouwen nemen.
Succes ermee.
Tja, dat is stom, maar je kan er nu toch niets meer aan doen dus waarom zou je je er druk over maken? Je denkt dat iedereen je zal laten vallen als ze hier achter komen. Dat lijkt me niet. Sowieso hoef je het de meeste mensen niet te vertellen, en diegenen die je het wel vertelt (bijvoorbeeld je vriendin) zullen het toch zeker wel kunnen accepteren? Het is een half jaar geleden, je was bezopen, je hebt er spijt van, wat is er nu precies om je op aan te kijken?
Volgens mij neem je het te zwaar op. Het voelt vast heel erg verrot, dat kan ik me voorstellen, maar ik denk dat het voor jou een groter probleem is dan voor bijvoorbeeld je vriendin.
Lord Daemon
Volgens mij neem je het te zwaar op. Het voelt vast heel erg verrot, dat kan ik me voorstellen, maar ik denk dat het voor jou een groter probleem is dan voor bijvoorbeeld je vriendin.
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Binnen jouw relatie geldt dat blijkbaar. Niet iedereen zit zo in elkaarOp woensdag 24 januari 2001 13:41 schreef happy het volgende:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Idd, er zijn weinig mannen die het echt erg vinden als hun vriendin een andere vriendin mee naar huis neemt.
IK tenminste niet hehe
IK tenminste niet hehe
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
Tja...ach jonge er zijn veel ergere dingen. En ik ken het bootje waar je in zit wel zo'n beetje. Alleen had ik toen nog geen vriendin.
Damn ik vond het niet lekker ofzo maar wel reuze spannend en ok ik was dan 11 of 12 maar ja het is gebrandmerkt in je bovenkamertje.
En als je vrienden je niet meer willen.Nou dan is er toch maar 1 conclussie. Dit zijn niet je vrienden.
Want een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
En dat vies voelen gaat ook wel weer over.
Gewoon eraf neuken met mooie vrouwen....
Dus kop op en nie zoveel meer drinken...
Damn ik vond het niet lekker ofzo maar wel reuze spannend en ok ik was dan 11 of 12 maar ja het is gebrandmerkt in je bovenkamertje.
En als je vrienden je niet meer willen.Nou dan is er toch maar 1 conclussie. Dit zijn niet je vrienden.
Want een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
En dat vies voelen gaat ook wel weer over.
Gewoon eraf neuken met mooie vrouwen....
Dus kop op en nie zoveel meer drinken...
Verwijderd
was ook een persoonlijke mening: als ik ... zou zijn.Op woensdag 24 januari 2001 15:02 schreef Ortep het volgende:
[..]
Binnen jouw relatie geldt dat blijkbaar. Niet iedereen zit zo in elkaar
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk niet een echte relatie heb, maar het zit er dik aan te komen. Probleem is alleen dat zij de ex is van die vriend. DamnOp woensdag 24 januari 2001 13:41 schreef happy het volgende:
die vriend van je is wel homo?
edit:
Wat trouwens wel heel gek is; hoe afschuwelijk ik het van mezelf ook vind, ik fantaseer soms wel over sex met jongens als ik masturbeer. Nog steeds. En dat brengt me helemaal in de war. Ik wordt absoluut niet verliefd op jongens en ik vind er ook niks aantrekkelijks aan, dus ik kan er toch vanuit gaan dat ik hetro ben, of niet?
Verwijderd
lees dit zelf eens terug...Op woensdag 24 januari 2001 16:03 schreef DPress het volgende:
Wat trouwens wel heel gek is; hoe afschuwelijk ik het van mezelf ook vind, ik fantaseer soms wel over sex met jongens als ik masturbeer. Nog steeds. En dat brengt me helemaal in de war. Ik wordt absoluut niet verliefd op jongens en ik vind er ook niks aantrekkelijks aan, dus ik kan er toch vanuit gaan dat ik hetro ben, of niet?
Laat ik het zo zeggen ik heb nog nooit over sex met jongens gefantaseerd/gedroomd.
En ik heb ook verschillende keren met 1/meer jongens in 1 bed gelegen en toen is er ook niets gebeurd(ondanks dat we dronken waren).
bij mij is 1+1 nog steeds meestal 2.
en als je jongens niet aantrekkelijk vind waarom fantaseer je dan van ze tijdens het masturberen?
suc6 ermee en ik hoop dat ej er voor jezelf achterkomt hoe het zit.
Verwijderd
Tjongejonge, lullig dat je d'r zo mee zit,
komop man! This is the 90's, dude!! (niet dus, maar goed)
Inderdaad, als mensen je hierom laten vallen: dan ben je beter af zonder ze.
Nouja, ik heb ook weleens met een jongen gezoend maar heb nooit de behoefte gehad om er meer van te maken, al heb ik het wel een keer geprobeerd, om het proberen.
Maar dat werd dus drie keer niks. So what?
Ben ik toch niet meer/minder om.
Er is toch genoeg gaande in je leven om je niet blind te gaan staren hierop?
Dus rielex een beetje, deze geestverruimende ervaring was achteraf wat eng.
Denk je nou echt dat dit het ergste is wat je in je leven zult meemaken?
komop man! This is the 90's, dude!! (niet dus, maar goed)
Inderdaad, als mensen je hierom laten vallen: dan ben je beter af zonder ze.
Nouja, ik heb ook weleens met een jongen gezoend maar heb nooit de behoefte gehad om er meer van te maken, al heb ik het wel een keer geprobeerd, om het proberen.
Maar dat werd dus drie keer niks. So what?
Ben ik toch niet meer/minder om.
Er is toch genoeg gaande in je leven om je niet blind te gaan staren hierop?
Dus rielex een beetje, deze geestverruimende ervaring was achteraf wat eng.
Denk je nou echt dat dit het ergste is wat je in je leven zult meemaken?
toch een beetje bi dus...
Je hoort wel is van "elke man is een beetje homo" dus ik heb het wel is geprobeerd om er over te fantaseren... NOT dus... en dat is echt geen "ik ben 100% hetero dus ik ben stoer" opstelling, het is gewoon zo.
Ik vind het gewoon tja, goor persoonlijk.
Maarja, ik kijk er andere mensen niet voor aan...
Je hoort wel is van "elke man is een beetje homo" dus ik heb het wel is geprobeerd om er over te fantaseren... NOT dus... en dat is echt geen "ik ben 100% hetero dus ik ben stoer" opstelling, het is gewoon zo.
Ik vind het gewoon tja, goor persoonlijk.
Maarja, ik kijk er andere mensen niet voor aan...
Verwijderd
een beetje bi? Bi is al enigzins een compromie en dan nog een beetje ook:?Op woensdag 24 januari 2001 16:09 schreef -=Confuzer=- het volgende:
toch een beetje bi dus...
*knip*
Tja, beetje bi omdat ie het zelf ontkent en misschien 1 geslacht lekkerder vind dan de andere... ofzoiets.. je weet wat ik bedoel
Verwijderd
Tja ik zou er niet zo zwaar aan tillen als ik jou was. Je hebt het ervaren hoe het is en je vond het ranzig en niet voor herhaling vatbaar. Dan zou ik mezelf niet meteen homo of bisexueel noemen.
Over dat fantaseren heb ik wel eens gelezen (vroeger, lang geleden hadden we altijd de Hitkrant thuis
) dat er veel mensen zijn die over van alles fantaseren maar dat nooit in de praktijk ten uitvoer zouden willen brengen. En jouw afkeer van die praktijk bevestigt dat alleen maar weer.
Probeer het gewoon te vergeten en ga achter die meid aan. Wellicht dat je dit gedaan hebt bij gebrek aan beters
Als het wat met haar wordt zal het allemaal van zelf wel over gaan.
Mona.....eehhhh Apoc2
Over dat fantaseren heb ik wel eens gelezen (vroeger, lang geleden hadden we altijd de Hitkrant thuis
Probeer het gewoon te vergeten en ga achter die meid aan. Wellicht dat je dit gedaan hebt bij gebrek aan beters
Mona.....eehhhh Apoc2
Verwijderd
Waar maak je je druk om man. gewoon bek dicht houwe en verder experimenteren, maar nu met meisjes. Ze zijn er genoeg, je ziet het alleen nog niet. ontmaagd ben je nu dus dat heb je al gehad...zenuwen hoef je niet meer te hebben. Ik vind het wel stoer dat je zoiets uitprobeert. fantaseer zelf ook wel eens alle kanten op maar heb geen behoefte aan praktijk ervaring.
Verwijderd
1 ding,probeer wel voordat je 4 kinderen hebt.
er achter te komen wat je nu werkelijk bent.
is n.l. beetje vervelent voor kinderen om homo papa te hebben.
Dus vooral nu veel experimenteren.
er achter te komen wat je nu werkelijk bent.
is n.l. beetje vervelent voor kinderen om homo papa te hebben.
Dus vooral nu veel experimenteren.
Verwijderd
DPress: goed dat je dat durft te vertellen.
Ik ken je niet, maar stel dat je homo/bi zou blijken te zijn: so what. Als mijn beste vriend zou vertellen dat hij homo, zou ik daar echt niet mee zitten.
(En nu wordt het gevaarlijk: misschien heb ik een vooroordeel): volgens mijn ervaring zijn homofiele mannen erg jofel. Ik heb een tijd heel nauw contact met een homo gehad, en ik heb nog steeds bewondering voor zijn karakter (ben bijna jaloers). We hebben veel goeie gesprekken gehad over liefde en sex, en dat hij het met een man deed en ik met een vrouw maakte daarbij helemaal niets uit.
Trouwens, hoewel ik 100% hetero ben (denk ik), heb ik toen ik jong was wel eens een vriend afgetrokken. Gewoon voor de gein, vonden we wel lachen. Ik heb daar nooit mee gezeten, of zo. Zelfs geen spijt, waarom zou ik?
Ik ken je niet, maar stel dat je homo/bi zou blijken te zijn: so what. Als mijn beste vriend zou vertellen dat hij homo, zou ik daar echt niet mee zitten.
(En nu wordt het gevaarlijk: misschien heb ik een vooroordeel): volgens mijn ervaring zijn homofiele mannen erg jofel. Ik heb een tijd heel nauw contact met een homo gehad, en ik heb nog steeds bewondering voor zijn karakter (ben bijna jaloers). We hebben veel goeie gesprekken gehad over liefde en sex, en dat hij het met een man deed en ik met een vrouw maakte daarbij helemaal niets uit.
Trouwens, hoewel ik 100% hetero ben (denk ik), heb ik toen ik jong was wel eens een vriend afgetrokken. Gewoon voor de gein, vonden we wel lachen. Ik heb daar nooit mee gezeten, of zo. Zelfs geen spijt, waarom zou ik?
Verwijderd
De bovenbuurman schreef;
....Ik heb een tijd heel nauw contact met een homo gehad....
(ik kon het ff niet laten)
Maar dit is wel humor, hahahaha
....Ik heb een tijd heel nauw contact met een homo gehad....
(ik kon het ff niet laten)
Maar dit is wel humor, hahahaha
indrukwekkend verhaal zou ik liever zelf niet meemaken maar dat is natuurlijk geen troost voor je.
sterkte
sterkte
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Ik vind het in de eerste plaats jammer (en onnodig) om zo kwaad op jezelf te zijn !
Kwaad omdat je sexuele handelingen uitvoerde met een vriend terwijl jullie allebei in dronken toestand verkeerden.
Eerst mijn eigen ervaring: kort; ik homo, heb toen ik jonger was dan jij en tot ongeveer jouw leeftijd nu, met verscheidene -ik denk wel acht- (hetero-) vrienden gevreeën.
Sommige daarvan zie en spreek ik nog wel eens (de laatste tijd zelfs vaker; ik zit in de reunie periode), de meesten (voor zover ik kan overzien) gelukkig getrouwd, kinderen of al (heel lang) samenwonend met vriendin.
Ik heb daar nooit over gesproken met anderen; het als een geheim beschouwd tussen "ons tweeën"; ook die jongens (mannen nu ) hebben het nooit van elkaar geweten en doen dat nog niet....;ik had dus met elk van hen "wat", zonder er ooit over te kunnen praten...(aids bestond toen nog niet...)
Voelde me in die tijd een soort van spin in een web, deelnemer aan een geheim vebond; was (in sexueel opzicht) hun de meerdere; speelde met mijn fantasie die ik probeerde in praktijk te brengen hetgeen, tot mijn eigen grote verbazing, wonderwel lukte.
Wat ik je hoop duidelijk te maken is dat indien jij jezelf die (onbezonnen) nacht niet vergeeft, je jezelf tekort doet want je staat jezelf niet toe een ervaring te hebben gehad waarvan je geleerd hebt, je zult ook moeten erkennen dat homosexueel gedrag (uiteraard) menselijk gedrag is, jij een mens bent en dus ook homoseksueel gedrag een stuk van jou menszijn uitmaakt (zoals dat voor eenieder geldt).
Als je er écht ervan overtuigd bent hetero te zijn dan kun je toch rustig van de daken schreeuwen dat je HET eens met een jongen gedaan te hebben, en er nu zeker van te zijn DAT nooit meer te willen...
(Ikzelf heb ooit in een Opel gereden en vanaf die dag....)
Als je (toekomstige) vriendin je zoiets niet vergeeft dan vraag ik me af of het wekelijk een goeie vriendin voor je is.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat 1/3 van al je vrienden gelijksoortige ervaringen hebben gehad, alleen zij houden hun mond...
Succes; wees 'es wat toegeeflijker voor jezelf, dan kom je er wel uit...
Kwaad omdat je sexuele handelingen uitvoerde met een vriend terwijl jullie allebei in dronken toestand verkeerden.
Eerst mijn eigen ervaring: kort; ik homo, heb toen ik jonger was dan jij en tot ongeveer jouw leeftijd nu, met verscheidene -ik denk wel acht- (hetero-) vrienden gevreeën.
Sommige daarvan zie en spreek ik nog wel eens (de laatste tijd zelfs vaker; ik zit in de reunie periode), de meesten (voor zover ik kan overzien) gelukkig getrouwd, kinderen of al (heel lang) samenwonend met vriendin.
Ik heb daar nooit over gesproken met anderen; het als een geheim beschouwd tussen "ons tweeën"; ook die jongens (mannen nu ) hebben het nooit van elkaar geweten en doen dat nog niet....;ik had dus met elk van hen "wat", zonder er ooit over te kunnen praten...(aids bestond toen nog niet...)
Voelde me in die tijd een soort van spin in een web, deelnemer aan een geheim vebond; was (in sexueel opzicht) hun de meerdere; speelde met mijn fantasie die ik probeerde in praktijk te brengen hetgeen, tot mijn eigen grote verbazing, wonderwel lukte.
Wat ik je hoop duidelijk te maken is dat indien jij jezelf die (onbezonnen) nacht niet vergeeft, je jezelf tekort doet want je staat jezelf niet toe een ervaring te hebben gehad waarvan je geleerd hebt, je zult ook moeten erkennen dat homosexueel gedrag (uiteraard) menselijk gedrag is, jij een mens bent en dus ook homoseksueel gedrag een stuk van jou menszijn uitmaakt (zoals dat voor eenieder geldt).
Als je er écht ervan overtuigd bent hetero te zijn dan kun je toch rustig van de daken schreeuwen dat je HET eens met een jongen gedaan te hebben, en er nu zeker van te zijn DAT nooit meer te willen...
(Ikzelf heb ooit in een Opel gereden en vanaf die dag....)
Als je (toekomstige) vriendin je zoiets niet vergeeft dan vraag ik me af of het wekelijk een goeie vriendin voor je is.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat 1/3 van al je vrienden gelijksoortige ervaringen hebben gehad, alleen zij houden hun mond...
Succes; wees 'es wat toegeeflijker voor jezelf, dan kom je er wel uit...
Verwijderd
Waarom DPress, geef je jezelf zo weinig ruimte...?;Op woensdag 24 januari 2001 16:03 schreef DPress het volgende:
waarom zo streng voor jezelf...?
waarom veroordeel je je eigen fantasieën...?
Gun jezelf meer ruimte (en tijd) om in alle rust uit te zoeken wat je nou werkelijk wilt i.p.v. jezelf te pijnigen en te kwellen en je te beperken tot een engere visie dan nodig is....!
Verwijderd
ik zou eerst eens bij jezelf aankloppen:
heb je weleens een fantasie over jongens?
denk je weleens aan sex met een andere gozer?
mocht dat zo zijn: waaarschijnlijk van je dan niet alleen op vrouwelijke slachtoffers
heb je weleens een fantasie over jongens?
denk je weleens aan sex met een andere gozer?
mocht dat zo zijn: waaarschijnlijk van je dan niet alleen op vrouwelijke slachtoffers
Verwijderd
ach joh,weet je wat het is? je denkt verkeerd....
stel jezelf niet de vraag, ben ik homo?
maar vraag jezelf: hoe denk ik over liefde,relaties en sex.
persoonlijk vind ik sex een losstaand iets , liefde of lust, kan beide.
hoewel het indien verbonden met liefde vaak intenser is, wat ook heeeeel goed vriendschap kan zijn want 90 % van mijn sexuele contacten waren/zijn gewoon hele goede vriendinnen, geen vaste relaties, en dat werkt vaak langer en zijn gezondere relaties, is sex uit lust ook niets om je voor te schamen.
Onze hele maatschappij en economie zijn gebasseerd op hedonisme.
Ik ben zelf duidelijk hetero, maar mijn vriendenkring vind het heel normaal om als je weer eens goed van de kaart bent (pilluh,drank etc.) en op een feest staat met een maatje, om hem dan een goede knuffel te geven en een kus om zijn mond (geen tong!!)...ook dit is gewoon affectie tonen, je houd van elkaar, hoever je hierin gaat maakt totaal niet uit. sex is iets geven....iemand laten voelen dattie bijzonder is, en om welke reden of van welk geslacht?! Boeiuh...het is pas slecht als één van de personen het niet wilt, net zoals in een hetero geval...
Doe waar je je goed bij voelt, en waar de ander zich goed bij voelt.
Waarom voel je je vies? Hij was toch een maat? je gaf iets om hem, en je liet dat merken.....je kwam er achter dat je je er niet fijn bij voelt......dus doe je het de volgende keer anders....life is all about experiences....
stel jezelf niet de vraag, ben ik homo?
maar vraag jezelf: hoe denk ik over liefde,relaties en sex.
persoonlijk vind ik sex een losstaand iets , liefde of lust, kan beide.
hoewel het indien verbonden met liefde vaak intenser is, wat ook heeeeel goed vriendschap kan zijn want 90 % van mijn sexuele contacten waren/zijn gewoon hele goede vriendinnen, geen vaste relaties, en dat werkt vaak langer en zijn gezondere relaties, is sex uit lust ook niets om je voor te schamen.
Onze hele maatschappij en economie zijn gebasseerd op hedonisme.
Ik ben zelf duidelijk hetero, maar mijn vriendenkring vind het heel normaal om als je weer eens goed van de kaart bent (pilluh,drank etc.) en op een feest staat met een maatje, om hem dan een goede knuffel te geven en een kus om zijn mond (geen tong!!)...ook dit is gewoon affectie tonen, je houd van elkaar, hoever je hierin gaat maakt totaal niet uit. sex is iets geven....iemand laten voelen dattie bijzonder is, en om welke reden of van welk geslacht?! Boeiuh...het is pas slecht als één van de personen het niet wilt, net zoals in een hetero geval...
Doe waar je je goed bij voelt, en waar de ander zich goed bij voelt.
Waarom voel je je vies? Hij was toch een maat? je gaf iets om hem, en je liet dat merken.....je kwam er achter dat je je er niet fijn bij voelt......dus doe je het de volgende keer anders....life is all about experiences....
Paranoise, wij waarderen je inbreng absoluut, je posts zijn wel doordacht en goed bedoeld, maar toch zou ik je nogmaals willen verzoeken om niet op oude topics te reageren. Ze zijn voor de meeste mensen niet echt actueel meer, en dat maakt het redelijk zinloos om te reageren.
Als je een onderwerp wilt aansnijden (toevallig is dit de tweede topic mbt homosexualiteit), dan raad ik je aan om gewoon een nieuw topic te starten over dat onderwerp.
Zorg dat je een goede uitgebreide topicstart maakt die naar de richtlijnen van het forum zijn (check even FAQs en stickies bovenaan de topiclists) en maak een mooie (controversiele?) stelling waar men op door kan gaan. Succes
Als je een onderwerp wilt aansnijden (toevallig is dit de tweede topic mbt homosexualiteit), dan raad ik je aan om gewoon een nieuw topic te starten over dat onderwerp.
Zorg dat je een goede uitgebreide topicstart maakt die naar de richtlijnen van het forum zijn (check even FAQs en stickies bovenaan de topiclists) en maak een mooie (controversiele?) stelling waar men op door kan gaan. Succes
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()