Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, en kom meteen met een probleem...
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc-systeem gekregen, heb ik besteld bij Cool-Prices.
Snel even wat specs:
Xion 2 black behuizing met 600 Watt Enermax voeding
Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD X2 4400+
Leadtek 7900GTX extreme
2*1 GB geheugen Twinmos
samsung 713N TFT
logitech Z-5500 digital
Verder zitten er 2 hitachi harde schijven in die in RAID0 staan ingesteld.
Ik heb er geen windows XP pro bij besteld, omdat ik deze via de universiteit voor 21 euro kan kopen
Nu wil ik Windows XP installeren en krijg ik bij de setup al een probleem dat hij de harde schijven niet herkent. Cool-Prices gebeld, en die zeiden dat ik eerst de floppy moest gebruiken met daarop SATA RAID driver disk. Aangezien ik geen floppydrive erbij had besteld, snel een nieuwe externe floppydrive gekocht (wil niet aan de kast knoeien).
Wanneer ik nu bij de windows setup aangeef dat ik andere schijven heb dan vraagt hij of ik de floppy in het A-station wil doen. Na dit gedaan te hebben, komt er een paar tellen weer dezelfde vraag.
Wat doe ik fout? Kan het ook zonder die floppy?
Het is Cool-Prices gelukt, dan moet het mij toch ook wel lukken..
Ik ben nieuw hier, en kom meteen met een probleem...
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc-systeem gekregen, heb ik besteld bij Cool-Prices.
Snel even wat specs:
Xion 2 black behuizing met 600 Watt Enermax voeding
Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD X2 4400+
Leadtek 7900GTX extreme
2*1 GB geheugen Twinmos
samsung 713N TFT
logitech Z-5500 digital
Verder zitten er 2 hitachi harde schijven in die in RAID0 staan ingesteld.
Ik heb er geen windows XP pro bij besteld, omdat ik deze via de universiteit voor 21 euro kan kopen
Nu wil ik Windows XP installeren en krijg ik bij de setup al een probleem dat hij de harde schijven niet herkent. Cool-Prices gebeld, en die zeiden dat ik eerst de floppy moest gebruiken met daarop SATA RAID driver disk. Aangezien ik geen floppydrive erbij had besteld, snel een nieuwe externe floppydrive gekocht (wil niet aan de kast knoeien).
Wanneer ik nu bij de windows setup aangeef dat ik andere schijven heb dan vraagt hij of ik de floppy in het A-station wil doen. Na dit gedaan te hebben, komt er een paar tellen weer dezelfde vraag.
Wat doe ik fout? Kan het ook zonder die floppy?
Het is Cool-Prices gelukt, dan moet het mij toch ook wel lukken..