Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] admin account zichtbaar maken in aanmeldscherm?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.608 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen :)

Hoe kan ik de admin account zichtbaar maken in het standaard aanmeldscherm van windows xp?

Alvast bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Door de Windows Operating Systems - FAQ te lezen. Daar staat dat letterlijk in. Het is hier de bedoeling dat je zelf wel actief bezg gaat een oplossing te zoeken, en de stickytopics bovenaan een forum doorleest :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:16

Vae Victus

Awesome God

Naast eigen accounts in het aanmeldscherm, zie je in "Veilige Modus"enkel het administrator icoontje. Dit kan je echter ook in de "normale" opstart zichtbaar maken: ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\Currentversion\Winlogon\Specialaccounts\UserList Bewerk de DWORD waarde "Administrator". Geef de waarde 1 om het account weer te geven (de waarde 0 staat gelijk aan verbergen).

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Echt ongelovelijk, zit je hier zo lang op het forum, en ga je een twee jaar oud topic wat al opgelost is kicken 8)7

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.