Hey,
Ik had een vraagje, is er hier misschien iemand die ervaring heeft met het inbouwen van meerdere pc's in een kast ? Ik zit al een aantal maanden met 4 stof vangende pc's en wou deze graag allemaal in een grote kast bouwen. Dit zou geen serverrack moeten zijn want het moet er gewoon sweet uitzien en in me kamer hangen. Daarom heb ik een kastje gehaald (antraciet archiefkastje)
en
.
Hierin wil ik graag de 4 mobos etc bouwen, ik heb het al gemeten en theoretisch past alles in diepte breedte en lengte maar aangezien ik eigenlijk niet erg veel hardware kennis heb ben ik niet op de hoogte van eventueele gevolgen of iets dergelijks. Ik vroeg me dus enkel af of er hier mensen waren die er ervaring mee hebben en me wellicht enkele nuttige tips kunnen geven. Ik struin al minimaal een maand rond op het mod forum en heb de meeste basis dingen dus wel gelezen maar kon echt nergens iets vinden wat hierop leek. (behalve servertje aan de wand en wand in het kwadraat ;D van terw_dan (nice btw
))
Ik had een vraagje, is er hier misschien iemand die ervaring heeft met het inbouwen van meerdere pc's in een kast ? Ik zit al een aantal maanden met 4 stof vangende pc's en wou deze graag allemaal in een grote kast bouwen. Dit zou geen serverrack moeten zijn want het moet er gewoon sweet uitzien en in me kamer hangen. Daarom heb ik een kastje gehaald (antraciet archiefkastje)
en
.Hierin wil ik graag de 4 mobos etc bouwen, ik heb het al gemeten en theoretisch past alles in diepte breedte en lengte maar aangezien ik eigenlijk niet erg veel hardware kennis heb ben ik niet op de hoogte van eventueele gevolgen of iets dergelijks. Ik vroeg me dus enkel af of er hier mensen waren die er ervaring mee hebben en me wellicht enkele nuttige tips kunnen geven. Ik struin al minimaal een maand rond op het mod forum en heb de meeste basis dingen dus wel gelezen maar kon echt nergens iets vinden wat hierop leek. (behalve servertje aan de wand en wand in het kwadraat ;D van terw_dan (nice btw