Toon posts:

Diamond Stealth 3D 2000 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier 2 kaarten voor mijn neus liggen. Ok het izjn niet meer de jongste dat geef ik toe.
De ene is een Diamond Stealth 3d 2000 en de ander is een Diamond Stealth 3d 2000 pro. Se hebben bijden een S3 virge chipset erop.
Nu zie ik dat de pro behalve een standaard monitoraansluiting nog een extra connecter achterop heeft. Het ziet er uit als een 3.5mm stereo jack bus (zo'n koptelefoon bus die ook je walkman zit). Tja, dan vraag je je af waar deze voor is.
Nu zie ik bij de gewone uitvoering dat in het stalen plaatje (dat in het slot van je kast komt te zitten) dan er 3 gaten inzitten. Logischerwijs zouiden daar connecters inkunnen, alhoewel de gaten gewoon "open" zijn. Op de plaats waar op de pro die jack bus zit, zit op de gewone kaart een gat waarbij "line out" staat.
Mag ik daaruit concluderen dat die pro kaart een TV-out heeft?
Zoja, hoe stuur ik die aan?

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
tv out is vaak een gele tulp connector of een swarte svhs connector (ps2 poort achtig)

dus dit zal wel wat anders zijn dnek ik

Verwijderd

Topicstarter
normaal heb je idd vaak of een cinch of een svhs uitgang erop zitten ja
die gewone kaart heeft wel een gat uitgeboord waarbij svideo staat dussuh dat zal ook nog wel los erop kunnen zitten....

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Het is geen tv-out daarvoor heb je een iets ander stealth3d 2000 nodig. Het had dacht ik iets met mpeg te maken of zo. Heb zelf nog een normale stealth3d 2000 en daar zit ook zo'n plug op.

Verwijderd

faq op de diamondmm.com site :

(6-5) - What is the small audio jack next to the DB-15 monitor connector on the bracket of the Stealth 3D 2000?

This jack is reserved for future use. Currently, there is no function for the audio jack.

hahaha ja ja :)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik had ooit ook een Stealth3D 2000 met zo'n pluggie en volgens mij is het een aansluiting om een Sega gamepad aan te sluiten! Ja, je leest het goed... Diamond had toen nog een of andere deal met Sega... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:38
Dat was de Diamond Edge 3D, die had twee groot uitgevallen USB poorten.
Pagina: 1