There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
De reden voor je vertrek is mij (nog) niet duidelijk, mede door het voorbarig sluiten van je eigen topic, maar je zal er ongetwijfeld een goeie reden voor hebben...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Whatever
Vooral de DPAD-stats heb ik vaak gebruikt!! Erg, erg jammer dat je er mee stopt! Ik kan me vrij weinig problemen met jouw stats herrineren en dat was altijd erg fijn.
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt!
Verwijderd
Laat ik het hier maar bij laten, beter.
...
Ik denk met weemoed terug aan o.a. de eccp-tijd!
Het ga je zeker goed en vast een keer tot ziens.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb (vast door een foutje mijnerzijds) geen idee waarom je er mee ophoudt, maar ik heb -met name bij de FaDstampede- erg genoten van je stats, dus nogmaals bedankt!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
(Zeker niet als het met zo'n reden gebeurd, maar dat terzijde)
Ook al heb ik je activiteiten niet helemaal gevolgd, bedankt voor je inzet!!
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Tnx dukebox!
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Stoppen die ook?
Iig heel erg bedankt
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Maar mischien zouden de mods hun excuus kunnen maken om te voorkomen dat hij echt gaat.
Dit zou ze iig sieren!
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Ik geloof vast wel dat hij de dingen niet zo zwart/wit ziet dat hij de DPC de rug toekeerd, met goed overleg is er vast wel een middenweg te vinden.
Laten we dit maar even afsluiten tot er 100% duidelijkheid is
[ Voor 10% gewijzigd door Pim. op 07-04-2006 22:47 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit topic is gesloten.
![]()