Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bijbaantje] Systeembeheerder gezocht in Delft

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-11 20:25

Adonias

Oe! Buttons :9

Topicstarter
Ik gok dat ik hiermee niet voorbij ga aan de regels, dus hier komt ie:

Ik ga binnenkort afstuderen, en hoop dan echt werk te vinden.

Mijn bijbaantje als systeembeheerder bij Buro Nomden b.v. in delft komt daarbij vrij. Het gaat om 4 uurtjes in de week, iets van 12 euro per uur (ik hou het niet echt bij, ik doe het meer voor de lol).

Je algeme werkzaamheden zullen zijn:

Computer van de baas zo nu en dan opschonen
Algemeen onderhoud aan het netwerk en programmatuur
Zorgen dat de server elke dag netjes z'n backupjes draait
In jip en janneke taal alledaagse computer probleempjes uitleggen en oplossen
enz

Het systeem bestaat uit

1 data server (novell, arcserve, database programma's tbv DIAS)
1 mail server (win2k)
1 linux router/proxy

12 werkstations, win2k

Leuk collega's, en vrij makkelijk werk. Het is wel handig als je iets van novell en linux afweet, maar met algemene computer kennis kom je een heel eind. Het is in princiepe de bedoeling dat je eens per week 4 uurtjes werkt, maar zo nu en dan moet je wel beschikbaar zijn om een noodgevalletje (meestal gerelateerd aan een van de servers) in situ dan wel telefonisch op te lossen.

Wat er binnenkort wel op stapel staat, is het "moderniseren" van de website. Dit zou als apparte "vacature" gezien kunnen worden, maar als je handig bent met mooie websites maken en je zoekt een dergelijk bijbaantje is dat mooi meegenomen.

Verder staat er binnenkort aan te komen dat er wat systeem vernieuwingen ingevoerd moeten gaan worden vanwege veranderende wetgeving.

Lijkt het je wat, bel dan 015 ******* en geef even aan dat je interesse hebt om het baantje van "Joël" (moi) over te nemen. Je kunt mij ook even mailen (liever niet pm'en, dat lees ik niet al te vaak) op j*********@Hotmail.com

[ Voor 3% gewijzigd door SmartDoDo op 07-04-2006 16:40 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit is spam/werving en dat is nu net wat we absoluut niet willen zien in WI. Wens je huidige werkgever veel succes met het opvullen van het gat, hij/jij moet dat in ieder geval niet hier zoeken :)

Dit topic is gesloten.