Kasten zoals deze

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Ik wil binnenkort misschien een nieuwe bigtower kast kopen, en ik heb er nu 2 op het oog:

De addtronics 7896a:
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/cases_7896A-big.gif

Of De Supermicro SC760-A:
Afbeeldingslocatie: http://www.supermicro.com/images/Imag_Prod/Others/sc760A_SM.JPG

Welke opties zijn er nog meer?? Vereisten: bigtower en voldoende plek voor evt. fans (geen zin om ze zelf te maken), zoals bij die supermicro.

Heeft iemand ervaring met een van deze 2 kasten?? Waar kan ik deze kopen?

• Dr_Frickin_Evil
iemand???

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Aopen HQ-08

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

zijn puike kasten, hebben genoeg ruimte voor fans (bijde)

ik zou voor bovenste adtronics gaan :)

• Dr_Frickin_Evil
Die Aopen HQ08 vind ik niet zo... die heeft ook niet echt veel plek voor fans ofwel? (zoals die kasten hierboven wel hebben).
Waar kan ik deze t goedkoopst krijgen?? In pricewatch staan ze voor bijna 500.-, toch best veel! Zijn ze nog ergens goedkoper te krijgen?

Verwijderd

Volgens mij zijn beide kasten hetzelfde. Ik zie namelijk kwa uiterlijk geen verschil

Verwijderd

supermicro !!!

Verwijderd

die 2 kasten zijn hetzelfde alleen heeft de addtronics een voorfilter.
die addtronics ga ik ook halen.
:)

• Dr_Frickin_Evil
Waar kan ik ze het goedkoopst krijgen?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je hebt niet veel keus om ze ergens anders te kopen omdat als je ze buiten nederland zou halen de shipping costs veel te hoog zouden zijn.

helaas zijn er in nederland niet veel zaken die dit soort dingen goedkoop kunnen leveren.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

www.oc-shop.nl f 318,=

elders heb ik ze niet gezien

Verwijderd

eh de supermicro heeft ook een "voorfilter".

Een aopen moet je iig niet kopen want dat zijn in vergelijking met deze kasten gewoon prullenbakken.

Ik heb trouwens de supermicro gekocht omdat de addtronics een jaar geleden nog niet in nederland te krijgen was en omdat ik hem er net wat mooier uit vind zien (1 lang rooster aan de zijkant bv).

Ik heb de supermicro een jaar geleden voor 400 gekocht en toen zat een 300watt redundant cooling psu bij plus een intrussion detection deze dingen krijg je niet bij een addtronics kast.

Overigens worden deze kasten volgens mij in dezelfde fabriek gemaakt.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:38
Ik heb zelf de Addtronics en het enige wat ik kan zeggen is doen.
Goede kast.. goede koelmogelijkheden.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik zou voor de addtronics gaan hij is erg mooi en ruim.

ik had deze ook bijna gekocht. het mooie van deze kast is dat aan de voorkant geen snoertjes vast zitten en er enkel met een slotje ervan af te halen is. verder heb je duimschroeven om de zijkant open te maken. vervolgens klappen deze naar buitne.

dit alles maakt natuurlijk dat deze addtronics case een goed/perfect exemplaar case is wat mij betreft.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Dr_Frickin_Evil
Op woensdag 24 januari 2001 23:17 schreef SuB het volgende:
eh de supermicro heeft ook een "voorfilter".

Een aopen moet je iig niet kopen want dat zijn in vergelijking met deze kasten gewoon prullenbakken.

Ik heb trouwens de supermicro gekocht omdat de addtronics een jaar geleden nog niet in nederland te krijgen was en omdat ik hem er net wat mooier uit vind zien (1 lang rooster aan de zijkant bv).

Ik heb de supermicro een jaar geleden voor 400 gekocht en toen zat een 300watt redundant cooling psu bij plus een intrussion detection deze dingen krijg je niet bij een addtronics kast.

Overigens worden deze kasten volgens mij in dezelfde fabriek gemaakt.
Waar had je die Supermicro toendertijd gehaald? 400.- vind ik wel een redelijke prijs. Maar misschien kan ik beter eerst een andere voeding kopen, en dan wat later de kast zelf.

Verwijderd

volgens mij ziet iedereen hier een beetje over het hoofd dat het eigenlijk precies dezelfde kasten zijn en dat ze alleen afwijken op de paar kleine puntjes die ik al eerder heb genoemd.

Dr_Frickin_Evil: is een jaar geleden dus moet ik ff het bonnetje terug vinden. nu heb ik daar geen zin meer in dus dat hoor je morgen.

Verwijderd

Ik zou voor de addtronics gaan.
K zit er zelf ook al een tijdje over te denken.
Heeft verder iemand dat ding gekocht bij oc shop? ennuh wat zijn de ervaringen met die geluidisolatie setjes? scheelt dat veel?

Tip. Koop er ook een digitalDoc bij :)

Verwijderd

ik had een topic geopend over de geluidsisolatie en de reacties waren negatief: niet doen dus.

en ipv de Doc koop ik een asus ipanel :9~
Pagina: 1