Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Hmmm "een" vraagje, ziet eruit dat het er meer zijn 
1. Nee, met A3D maakt het niet uit of je 2 of 4 speakers hebt, ik speel zelf met 2 speakers en A3D 1.0 (Vortex1)
Maar zelfs dan heb ik nog wel eens de neiging om achter me te kijken. 
2. Ja dus
3. Ja A3D is veel beter dan EAX, het gaat alleen (jammer genoeg) niet zo goed met het bedrijf, en EAX is veel makkelijker toe te passen op spellen.
Hopelijk blijven spelfabrikanten spellen maken met A3D, want dat is echt veel beter. Zo niet, SQ2500 kan ook EAX doen, dus "no loss"
1. Nee, met A3D maakt het niet uit of je 2 of 4 speakers hebt, ik speel zelf met 2 speakers en A3D 1.0 (Vortex1)
2. Ja dus
3. Ja A3D is veel beter dan EAX, het gaat alleen (jammer genoeg) niet zo goed met het bedrijf, en EAX is veel makkelijker toe te passen op spellen.
Verwijderd
EAX is geweldig vind ik, maar dan niet om 3D effect maar puur om de kwaliteit van het geluid dmv. de EAX effects.
Bij 4 speakers schijn je beter met A3D af te zijn, zoiezo is het 3D geluid van A3D beter, maar dat boeit mij eigenlijk niet zo.
Bij 4 speakers schijn je beter met A3D af te zijn, zoiezo is het 3D geluid van A3D beter, maar dat boeit mij eigenlijk niet zo.