Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

Topicstarter
Ik loop al enkele dagen te zoeken of het mogelijk is om de Windows versie op mijn
iPAQ rz1710 in het nederlands te krijgen.

Wat ik heb gevonden:
- Conversie programma's die de boel vertalen...
- Flash Roms die hetzelfde doen

Maar dat is niet wat ik wil.
Ik vroeg me af of er ondertussen al een nederlandse versie van Win. Mob. uit is.
Want op de site van microsoft wordt ik er ook niet duidelijk van of hij nou alleen in het engels
uit is of ook in het nederlands.

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Verwijderd

Nee die is er niet en er zijn genoeg 'recente' topic op GoT te vinden waar het antwoord word gegeven.

Talen die er wel zijn:
English
French
German
Italian
Spanish

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 15:20 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afzet markt voor MS is te klein om een NL versie te maken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:20:
Afzet markt voor MS is te klein om een NL versie te maken.
Toch vreemd dat er dan wel een Windows Mobile 2005 NL is.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chaser2600 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:25:
[...]

Toch vreemd dat er dan wel een Windows Mobile 2005 NL is.
OH is dat zo? Geen idee, ik heb me sinds de 2003 versie niet meer in dit OS verdiept. Dit was in het verleden altijd het argument van MS, blijkbaar is dit veranderd.

Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat de 2003 SE variant GEEN NL versie van is :)

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 07-04-2006 15:39 ]

• AP3X
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:38:
[...]

OH is dat zo? Geen idee, ik heb me sinds de 2003 versie niet meer in dit OS verdiept. Dit was in het verleden altijd het argument van MS, blijkbaar is dit veranderd.

Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat de 2003 SE variant GEEN NL versie van is :)
Hehe :)
Tjah helaas is dit veranderd, nu zit ik "opgescheept" met een nederlandse versie van 2005 ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chaser2600 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:41:
Hehe :)
Tjah helaas is dit veranderd, nu zit ik "opgescheept" met een nederlandse versie van 2005 ;)
Dus begrijp ik het goed dat als je een 2005 device koopt in Nederland, je niet meer een engelse versie van dit OS hebt?

• AP3X
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:43:
[...]

Dus begrijp ik het goed dat als je een 2005 device koopt in Nederland, je niet meer een engelse versie van dit OS hebt?
Bij de Mio A701 in ieder geval wel.
Geen idee of dit ook bij andere devices ook zo is maar het zou mij niets verbazen.

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:57
De rede dat er geen Nederlandse versie van Windows 2003SE te vinden is en wel in de Duitse of in de Franse taal, omdat landen zoals Frankrijk en Duitsland eisen dat de producten die op hun markt toegelaten worden voorzien moeten zijn van de taal die in het land gesproken wordt. De Nederlandse regering stelt dit niet als eis.

Dit geld in Nederland niet voor veiligheids zaken, deze dienen in het Nederland geschreven te zijn.
Pagina: 1