[XML/XSL] XSL bestand als input voor XSL en HTML output

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Hoi,

is het mogelijk om een XSL bestand op te stellen zodanig dat hij informatie uit een ander XSL bestand kan lezen en ouput als een html. (JavaDoc-style)

Hiermee bedoel ik bv een lijst met globale paramters, een lijst van alle templates (paramaters, variablen, apply&call templates).

En hoe zou ik dit dan doen, want ik raak geen stap voorruit. En het zou wel zeer handig zijn.

thx!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Gebruik de search, deze vraag is een dag geleden ofzo nog langs geweest.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat prototype zegt dus. Zie ook: [rml][ XML/XSL] lijst met globale parameters[/rml]. Dit komt wel heel erg overeen vindt je ook niet ;)

Daarnaast verwachten we hier iets meer inzet als je hier een vraag wilt stellen. We gaan er namelijk vanuit dat je eerst zelf actief opzoek gaat naar een oplossing en ook aangeeft in je post welke zaken je nu al precies hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte. (Zie ook Welkom in Programming - FAQ en Beleid waarin dat allemaal netjes staat uitgelegd :) ).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.