Ik ben opzoek naar een provider die een OPENVPN hosting provider. Weet iemand die een VPN hosting aanbiedt gebaseerd op OPENVPN technology.
Waarom wil je een VPN tunnel naar een hosting server? Als je VPN naar werk/thuis adres wil zal je dat zelf moeten installeren (of laten doen) op je eigenlijn
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Het lijkt me in ieder geval nuttig om te weten wat je wilt inderdaad. Ik werk voor een provider(in een selectieve markt, waar jij niet onder valt waarschijnlijk), hebben wel VPN verbindingen, maar die zijn voor thuiswerkplekken. (Klant maakt met eigen verbinding connectie met een VPN bij ons, waarna hij in zijn bedrijfsserver zonder extern IP kan). Ander nut voor een provider die VPN aanbied kan ik me niet bedenken...
Edit:
En het een beetje volgen van topics die je zelf aanmaakt staat ook wel zo netjes...
Edit:
En het een beetje volgen van topics die je zelf aanmaakt staat ook wel zo netjes...
[ Voor 10% gewijzigd door thegve op 08-04-2006 17:33 ]
Wat bedoel je precies, wat moet het gaan doen ?
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Ik zit met het volgende. Ik zit achter een Router die ik niet kan beheersen Hierdoor heb ik een ip nummer dat niet bereikbaar is vanaf buitenaf. Ik wou dat oplossen door gebruik te maken van een vpn waar ik zowel met mijn server op inlog als met mijn werkstation van buitenaf. Het liefst wil ik dat deze gebaseerd is op openvpn hierdoor heb ik de mogelijkheid dat mijn router automatisch inlogt.
Is http://www.brandonhutchinson.com/ssh_tunnelling.html niet veel eenvoudiger? En dan met name het stukje over reverse tunneling, maar dat zal je duidelijk zijn..
I don't like facts. They have a liberal bias.
Alleen zit ik met het probleem dat het ip van het werkstation ook niet direct vanaf internet beschikbaar is.
Pagina: 1