Goedendag,
Ik ga binnenkort mss een nieuwe harde schijf halen.
Maar dan moet ik wel mijn bios flashen. Zowiezo is dat mss handig omdat mij eerder was opgemerkt dat ik daarmee mss mijn brander probleem op kan lossen. In dit topic: Ricardo87 in "Releasedate van de Nec ND-4450"
rtfm
heb ik gedaan. Hieronder de manual in stappen en de afvinklijst
WARNING!!!!!
DON'T FLASH FROM A FLOPPY DISK!!!!
DON'T FLASH WHEN YOUR SYSTEM IS RUNNING FINE!!!!
DON'T FLASH IF YOU DON'T KNOW WHAT YOU ARE DOING!!!!
2. Know Your model number Check: Msi 6330 lite
3. Download the BIOS that matches your motherboard AND version number
Check link
4. Extract the BIOS-archive that you have downloaded by double clicking to c:\test
Check
5. Boot your system from a Win98 or WinME boot-floppy.
For WinXP, you can make a DOS boot disk. Go to Your Computer, right click drive A:, select Format, select copy system files.
Nu word het ingewikkeld. Automatisch updaten lukt niet aangezien de link kapot is:
En ik geen diskette drive heb.
Vervolgens nog een probleem Stap 6 staat niet in het bestand. Wat zou daarin staan?
6.
7. When you get the A:\ prompt, type the following sequence:
C: <enter>
cd\test <enter>
C:\test> awdfl783m BIOS file
(to save or not to save old BIOS is the user’s decision)
8. Reboot your system when prompted
Hoop dat ik door het openen van dit topic niet weer een modje heb boosgemaakt. Iniedergeval mijn best gedaan op de OP
Ik ga binnenkort mss een nieuwe harde schijf halen.
offtopic:
(welke dat word nog even wat uitzoeken (zowiezo een samsung, mss iets van een p80,160gb)
(welke dat word nog even wat uitzoeken (zowiezo een samsung, mss iets van een p80,160gb)
Maar dan moet ik wel mijn bios flashen. Zowiezo is dat mss handig omdat mij eerder was opgemerkt dat ik daarmee mss mijn brander probleem op kan lossen. In dit topic: Ricardo87 in "Releasedate van de Nec ND-4450"
rtfm
WARNING!!!!!
DON'T FLASH FROM A FLOPPY DISK!!!!
DON'T FLASH WHEN YOUR SYSTEM IS RUNNING FINE!!!!
DON'T FLASH IF YOU DON'T KNOW WHAT YOU ARE DOING!!!!
2. Know Your model number Check: Msi 6330 lite
3. Download the BIOS that matches your motherboard AND version number
Check link
4. Extract the BIOS-archive that you have downloaded by double clicking to c:\test
Check
5. Boot your system from a Win98 or WinME boot-floppy.
For WinXP, you can make a DOS boot disk. Go to Your Computer, right click drive A:, select Format, select copy system files.
Nu word het ingewikkeld. Automatisch updaten lukt niet aangezien de link kapot is:

En ik geen diskette drive heb.
Vervolgens nog een probleem Stap 6 staat niet in het bestand. Wat zou daarin staan?
6.
7. When you get the A:\ prompt, type the following sequence:
C: <enter>
cd\test <enter>
C:\test> awdfl783m BIOS file
(to save or not to save old BIOS is the user’s decision)
8. Reboot your system when prompted
Hoop dat ik door het openen van dit topic niet weer een modje heb boosgemaakt. Iniedergeval mijn best gedaan op de OP