Na overleg te hebben gehad met het bedrijf (Komplett), waar ik mijn nieuwe barebone game machine wil gaan aanschaffen, over de mogelijkheid om in een Shuttle SD31P Barebone met een 350 Watt voeding een P4 Dual Core D940 @ 3.2 Ghz EN een Sapphire Radeon X850 of een x800, 2 Gig geheugen, DVD en een Maxtor SATA 250Gig te drukken, ben ik er nog niet helemaal uit.
Vandaar mijn vraag.
Ik wil dus een Shuttle SD31P Barebone kopen met de bovenstaande hardware, maar Komplett raad mij dit niet aan i.v.m. de zwaarte (of zwakte) van de voeding.
De grap is dat Shuttle zelf (www.shuttleshop.nl) zelfs al een AMD 64 X2 EN een SLI 7800GTX heeft staan. Met ook een 350 Watt voeding!
Deze is mij alleen te duur
. Dus lijkt het me dat het wel wil. Maar ik heb geen zin in een onstabiel systeem als ik een zware game draai.
Heeft een van jullie hier al ervaring mee, of is de voeding van een barebone ook te vervangen voor een zwaardere?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Vandaar mijn vraag.
Ik wil dus een Shuttle SD31P Barebone kopen met de bovenstaande hardware, maar Komplett raad mij dit niet aan i.v.m. de zwaarte (of zwakte) van de voeding.
De grap is dat Shuttle zelf (www.shuttleshop.nl) zelfs al een AMD 64 X2 EN een SLI 7800GTX heeft staan. Met ook een 350 Watt voeding!
Heeft een van jullie hier al ervaring mee, of is de voeding van een barebone ook te vervangen voor een zwaardere?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
The genepool could use a little chlorine...