Lees en huiver: The Battle for Middle Earth wordt verfilmd!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 20:31
Ik weet niet goed of dit topic hier thuishoort dus mocht een modje vinden van niet, gelieve dit topic dan te verplaatsen naar het juiste subforum.

In het aprilnummer van PC Gameplay, kon ik lezen dat Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth verfilmd zal worden. Niet erg, zou je denken maar dit zou gedaan worden door niemand minder dan Uwe Boll!!

Voor degenen die Uwe Boll niet kennen; Uwe Boll is de Duitser die verantwoordelijk is voor heel wat slechte game verfilmingen waaronder Alone in the Dark en House of the Dead. Hij heeft ook het plan opgevat om Bloodrayne, Dungeon Siege, Far Cry, Hunter: The Reckoning, en Fear Effect te verfilmen. Deze man zou nu dus het plan opgevat hebben om het EA spel The Battle for Middle Earth te verfilmen.

Tolkien Enterprises die de rechten op de boeken beheert, kan er jammergnoeg niks tegen doen. EA en Boll hebben namelijk een juridisch achterdeurtje gevonden in het contract van EA. EA mag namelijk extensies uitbrengen op Battle for Middle Earth maar er staat nergens vermeld dat deze extensies alleen als game moeten verschijnen.

EA vindt dat alle eventuele aandacht omtrent Uwe Boll gratis reclame is en dat Boll zeker geen slechte keuze is. EA wil samen met de release van de film Battle for Middle Earth 3 uitbrengen.

Peter Jackson is niet te spreken over het nieuws en wil niet dat Boll het in zijn hoofd haalt om ook naar Nieuw Zeeland te gaan. “De enigen die hij bereidwillig zal vinden om met hem samen te werken, zijn de paarden", aldus Jackson.

Op internet kon ik echter bitter weinig van dit “nieuws” terug vinden dus misschien kan het wel een aprilgrap zijn van PC Gameplay. Ik hoop het! :P

[ Voor 5% gewijzigd door D-Three op 07-04-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30

Bosmonster

*zucht*

.... 1 april :?

geez... hoe makkelijk wil je het hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
:+

[ Voor 128% gewijzigd door Gonadan op 07-04-2006 13:36 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Laagvliegerke schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:24:
Ik weet niet goed of dit topic hier thuishoort dus mocht een modje vinden van niet, gelieve dit topic dan te verplaatsen naar het juiste subforum.

In het aprilnummer van PC Gameplay, kon ik lezen dat Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth verfilmd zal worden. Niet erg, zou je denken maar dit zou gedaan worden door niemand minder dan Uwe Boll!!

Voor degenen die Uwe Boll niet kennen; Uwe Boll is de Duitser die verantwoordelijk is voor heel wat slechte game verfilmingen waaronder Alone in the Dark en House of the Dead. Hij heeft ook het plan opgevat om Bloodrayne, Dungeon Siege, Far Cry, Hunter: The Reckoning, en Fear Effect te verfilmen. Deze man zou nu dus het plan opgevat hebben om het EA spel The Battle for Middle Earth te verfilmen.

Tolkien Enterprises die de rechten op de boeken beheert, kan er jammergnoeg niks tegen doen. EA en Boll hebben namelijk een juridisch achterdeurtje gevonden in het contract van EA. EA mag namelijk extensies uitbrengen op Battle for Middle Earth maar er staat nergens vermeld dat deze extensies alleen als game moeten verschijnen.

EA vindt dat alle eventuele aandacht omtrent Uwe Boll gratis reclame is en dat Boll zeker geen slechte keuze is. EA wil samen met de release van de film Battle for Middle Earth 3 uitbrengen.

Peter Jackson is niet te spreken over het nieuws en wil niet dat Boll het in zijn hoofd haalt om ook naar Nieuw Zeeland te gaan. “De enigen die hij bereidwillig zal vinden om met hem samen te werken, zijn de paarden", aldus Jackson.

Op internet kon ik echter bitter weinig van dit “nieuws” terug vinden dus misschien kan het wel een aprilgrap zijn van PC Gameplay. Ik hoop het! :P
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 10:34

Wmm

Duidelijk 1 april natuurlijk, het is niet de eerste 1 april grap van PC Gameplay hoor :D.
Ze bedenken ze wel leuk iig (paar jaar geleden zou Carmack een engine geschreven hebben die veel te zwaar was voor welke huidige hedendaagse pc dan ook en zo realistisch als het maar kan zou zijn) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:05
Volgens mij zouden ze ook geen schijn van kans maken in de rechtzaal. Maar het idee op zich is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ergens is een lotr verfilming door die uwe boll gast neit eens zo'n slecht idee.
Slechter dan de peter jackson lotr films kan het niet worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

NiaX schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:05:
ergens is een lotr verfilming door die uwe boll gast neit eens zo'n slecht idee.
7 april grap zeker.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:47
Had op www.gamer.nl gelezen dat Uwe Boll is gestopt met games te verfilmen ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 20:31
Bosmonster schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:27:
.... 1 april :?

geez... hoe makkelijk wil je het hebben ^^
Toen ik het gelezen had, was ik het eerste moment toch stomverbaasd. :P Maar na het nog eens gelezen te hebben, vond ik de uitspraak van Peter Jackson nogal raar: “De enigen die hij bereidwillig zal vinden om met hem samen te werken, zijn de paarden".
relonky schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:52:
Volgens mij zouden ze ook geen schijn van kans maken in de rechtzaal. Maar het idee op zich is wel grappig.
Misschien maken ze wel kans want sommige rechters doen toch kromme uitspraken :P Maar indien het waar geweest was, zou Tolkien Enterprises toch wel een rechtzaak aangespannen hebben, denk ik?
NiaX schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:05:
Peter Jackson heeft het volgens mij toch goed gedaan. Dat het onmogelijk was het volledige boek te verfilmen, was wel duidelijk. En dat de film ook niet altijd volledig overeenstemd met het boek zijn waarschijnlijk toegevingen voor het grote publiek.
Timocos schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:10:
Had op www.gamer.nl gelezen dat Uwe Boll is gestopt met games te verfilmen ...
Ik vrees van niet: http://www.imdb.com/name/nm0093051/
Maar het zou natuurlijk altijd kunnen :P
Pagina: 1